بجنورد- سرپرست معاونت فرهنگی و ساماندهی امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی از برگزاری بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در دهه مبارک فجر در خراسان شمالی خبر داد.

بیش از ۴۰۰ برنامه فرهنگی و ورزشی در خراسان شمالی برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی، امان اله فیروزه در چهاردهمین جلسه کمیته تخصصی ستاد ساماندهی امور جوانان استان با محوریت برنامه های دهه فجر، انتقال دستاوردهای انقلاب به نسل جوان را از مهمترین وظایف کمیته دهه فجر ورزش و جوانان عنوان کرد و گفت: بدنبال ارتقاء هویت دینی و ملی با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی هستیم و در همین راستا برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی در سطح استان در این ایام برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری ۳۶۰ برنامه ورزشی در دهه مبارک فجر در معاونت ورزش اداره کل ورزش و جوانان خبر داد و اظهار داشت: ۳۶۰ برنامه ورزشی متنوع در استان و شهرستانهای تابعه در قالب المپیاد ورزشی در ۱۰ رشته متنوع در استان برگزار می شود.

وی همچنین با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در دهه مبارک فجر خاطر نشان کرد: افتتاح خانه جوان در مرکز استان، دیدار با خانواده معظم شهداء، برگزاری جشن بزرگ انقلاب با حضور هنرمندان کشوری، جشنواره ازدواج و خانواده و تقدیر از برترینهای جشنواره اوقات فراغت از مهمترین برنامه های فرهنگی در دهه فجر است.

محبوبه مرحمتی رئیس گروه هماهنگی امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در این نشست از برگزاری ۵۹ مسابقه ورزشی در سطح استان خبر داد.

مصیب اکبر زاده رئیس گروه ورزشهای همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در این نشست ضمن اشاره به برگزاری المپیاد ورزشی در سطح استان گفت: المپیاد ورزشی خراسان شمالی در ۱۰ رشته انفرادی، تیمی و بازی های بومی و محلی در رشته های پنالتی هدفمند، دارت، روپایی ، طناب کشی و طناب زنی، والیبال سه نفره و بازیهای بومی و محلی با همکاری هیئت ورزشهای همگانی ، انجمنهای ورزشی و هیئت بازیهای بومی و محلی استان در دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد.

سید احمد وکیلی عضو شورای شهر و رئیس هیئت بدنسازی و پرورش اندام استان نیز دراین نشست از فراخوان طرح شهریاران جوان در سطح بجنورد خبر داد و گفت: کلیه جوانان علاقمند شهرستان بجنورد می توانند به عنوان مشاورجوان در بیست محوریت مختلف فعالیت افتخاری داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.