شهرکرد-روز یکشنبه جمعی از رانندگان بخش ترابری کارخانه سیمان شهرکرد مقابل استانداری چهارمحال و بختیاری به نشانه اعتراض به وضعیت پیش آمده در خصوص عدم ثبات و امنیت شغلیشان تجمع کردند.

اخراج ۳۰ نفر از کارگران کارخانه سیمان شهرکرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،صبح امروز جمعی از کارگران کارخانه سیمان شهرکرد نسبت به وضعیت پیش آمده در خصوص اخراج تعدادی از کارکنان بخش ترابری این کارخانه در مقابل استانداری تجمع کردند.

یکی از کارگران در گفتگو با خبرنگار قدس گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد ۳۰ نفر از رانندگان بخش ترابری کارخانه سیمان اخراج شده اند.

وی افزود: در زمان مدیر عامل سابق این کارخانه مقرر شده بود ماشین های حمل سیمان به قیمت ۱۰ درصد قیمت اصلی آنها به رانندگان واگذار شود که در زمان وی تعداد ۲۰ دستگاه از خودروهای حمل سیمان با این شرایط واگذار شد اما بعد از انتصاب مدیر عامل جدید این قرارداد منتفی و مقرر شد خودروها به قیمت کارشناسی واگذار شود که تعدادی از این خودروها نیز در مزایده به قیمت کارشناسی جدید واگذار شدند.

یکی دیگر از کارگران در ادامه گفت: با توجه به سختی کار، مشکلات فراوانی برای رانندگان ایجاد شده که ازجمله یکی از کارگران دچار بیماری های تنفسی و حتی متاسفانه یکی از کارگران به بیماری سرطان مبتلا شده است، اما با این حال مدیران کارخانه هیچ یک از این شرایط را در نظر نگرفته و نه تنها خودروها را به قیمتی که از قبل با رانندگان توافق شده بود واگذار نکردند بلکه رانندگان این بخش نیز در حال تعدیل شدن هستند و مقرر شده حمل تولیدات کارخانه به شرکت های پیمانکاری حمل و نقل واگذار شود.

این کارگر در ادامه خاطر نشان کرد: مدیر عامل جدید کارخانه تعدادی مشاور با حقوق های با رقم های بسیار بالا به استخدام کارخانه درآورده و این در حالی است که کارگران که از قشر ضعیف و آسیب پذیر جامعه هستند با مشکلات بسیار شدید معیشتی روبرو شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.