سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه بازیکنانش باید در ضربات آخر تمرکز و آرامش داشته باشند، به تاثیر تمرینات تیم ملی در مصدومیت مجدد کمال کامیابی‌نیا واکنش نشان داد.

مهاجمان و هافبک‌ها باید از آن همه موقعیت گلزنی می‌کردند/ کامیابی نیا را محروم نکرده‌ام/ نمی توانستم پانادیچ را بیاورم

به گزارش قدس آنلاین، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران درباره شرایط این تیم بعد از تساوی مقابل گسترش فولاد گفت: وضعیت تیم بعد از تساوی با گسترش خوب است. ما صدر جدول هستیم و با تیم دوم ۱۲ امتیاز اختلاف داریم. بچه ها سرحال هستند ولی ناراحتیم که گسترش را نبردیم. ما از گسترش قاطعانه بهتر بودیم.

وی افزود: انتقاد من از مهاجمان و هافبک ها بود که از آن همه شانس گل، باید گل می زدند.  در دو بازی اخیر ۱۶ شانس گل داشتیم ولی فقط دو گل زدیم آن هم ثانیه های آخر؛ این مرا ناراحت می کند.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: نمی توانم خیلی از بازیکنانم انتقاد کنم. آنها تلاش می کنند و زحمت می کشند. ۷۳ درصد مالکیت توپ در این بازی برای ما بود. در بعضی از زمان های بازی ما بالای ۸۰ درصد حرکت داشتیم و فشار خوبی آورده بودیم. باید این بازی ها را ببریم.

برانکو تصریح کرد: به جز کمال کامیابی نیا سایر بازیکنان مشکلی ندارند.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا کمال کامیابی نیا را جریمه و از حضور در تمرینات محروم کرده است؟ گفت: خیر؛ کمال فقط مصدوم است. خودش بزرگترین ضربه را به خودش زده است؛ از پاداشی که از دست داد و همچنین تیم ملی چون آماده نیست. باشگاه هم او را جریمه می کند. این بازیکنان حرفه ای هستند و باید مراقب سلامت خودشان باشند. این بازیکن مالی جریمه می شود. خطایی نبوده که بخواهیم از کنارش بگذاریم. او همیشه ۲۰۰ درصد توان می گذارد و حیف شد دچار مصدومیت شد.

وی درباره اینکه آیا مانع جریمه شدن کمال کامیابی نیا از سوی باشگاه می شود یا خیر؟ تاکید کرد: خیر. نمی شود. او پاداشی که استحقاقش را دارد می گیرد. کمال عالی و با کیفیت است. حیف شد که آسیب دید چون با ربیع خواه عالی کار می کند. فرمش هم کاملا عالی بوده است. او سه گل در لیگ زده است. حیف است که مصدوم شد.

سرمربی پرسپولیس درباره مشکلات داوری و همچنین اعتراض بازیکنان پرسپولیس به داوران و گرفتن اخطار تصریح کرد: ما مقرراتی داریم که کارت زردهایی که در خدمت بازی نباشد، بازیکن از گرفتن پاداش محروم می شود. کارت زردهایی که در خدمت تیم و در حین بازی باشد، باشگاه آنرا می پذیرد. درباره داوری هم صحبت نمی کنم چون می گویند مدام گلایه می کند. داور مقابل ما دو اشتباه مرتکب شد. البته این اشتباهات کلیدی بود.

وی درباره دفاع اتوبوسی حریفان پرسپولیس و اینکه تیمش چه راهکاری برای این تاکتیک دارد، گفت: هر تیمی که حریفش دفاعی بازی می کند مشکل دارد. ما هم اینرا می دانیم. مشکل این است که بازیکن باید در ضربه آخر آرامش و تمرکز داشته باشد. بازهم می گویم. در دو بازی اخیر ۸ شانس صد درصد گل ایجاد کردیم. حالا فرق نمی کند یک یا دو اتوبوس جلوی دروازه حریف باشد. ما از دقیقه ۵ شروع به ایجاد موقعیت کردیم. شانس های ما باید گل شود؛ آن موقع ۱۷ اتوبوس بگذارند جلوی دروازه!

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سئوالی مبنی بر نزدیک شدن به مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و تدابیرش برای این مسابقه باتوجه به اینکه در لیگ محک جدی نخورده است، تاکید کرد: همه اینها درست است. کار دیگری از ما بر نمی آید. موقعیتهای مختلفی را تمرین می کنیم. بعضی تیم ها بسته بازی می کنند. در آسیا هم تیم ها با انگیزه در میدان ظاهر می شوند.  تابحال بازیکنانم نشان داده اند از پس هر مشکلی بر می آیند. از بازی بچه ها کاملا راضی بودم. انتظار دارم بعد از این برد هم به دست بیاید.

برانکو درباره حضور آندره پانادیچ (دستیار سابقش در پرسپولیس) در تیم پدیده و اینکه به بهانه بیماری پدرش از پرسپولیس جدا شده بود، گفت: بله این مشکل پانادیچ مربوط به دو سال پیش بود که بعد از عمل جراحی پدرش حل شد. من هم کمک های دیگری به پرسپولیس آوردم. کسانی را که جذب کردم نمی توانم بیرون کنم و آندره را بیاورم. به دانش آندره ایمان دارم. ما با هم دوست هستیم و دوست خواهیم ماند. راهمان کمی جدا شد ولی با هم رفیق هستیم.

سرمربی پرسپولیس درباره بازگشت بشار رسن به ایران بعد از حذف تیم المپیک عراق یادآور شد: راضی هستم که بشار می خواهد برگردد ولی دوست ندارم بازیکنانم هرکجایی که هستند، بازنده باشند. این برای عراق عدم موفقیت بود که به ویتنام باخت.

وی در خصوص اینکه گفته می شود مصدومیت کمال کامیابی نیا بی ارتباط با تمریناتش در تیم ملی نیست، تصریح کرد: طبیعی است بعضی تمرینات برای بعضی بازیکنان می تواند تاثیر سوء داشته باشد. وارد جزئیات نمی شوم. تیم ملی با بهترین روش های دنیا ریکاوری می کنند. امیدوارم بچه ها بعد از این تمرینات، از لحاظ ارگانیزم هم شرایط بهتری داشته باشند.

سرمربی پرسپولیس در پایان در پاسخ به این سئوال که آیا مارکو مربی بدنساز پرسپولیس از تمرینات ریکاوری تیم ملی بازدید کرد یا خیر؟ گفت: خیر؛ وقت نداشتیم. کارهای دیگری در باشگاه داشتیم و نرسیدیم. اما کلیپ های این تمرینات را دیدیم. عالی بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.