ساری- مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ اعلام کرد: مراکز خرید برنج شرکت غله در استان گیلان و مازندران تا ۱۵ بهمن ماه سالجاری آماده دریافت برنج از کشاورزان هستند.

برنج کشاورزان مازندرانی و گیلانی خریداری می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت غله، سید محمد جعفری گفت: از زمان آغاز خرید توافقی برنج در شمال کشور، تا کنون ۲۳۶ تن برنج پر محصول در مازندران خریداری شد.

وی یادآور شد: خرید برنج های ندا، نعمت و شیرودی در دو مرکز خرید استان مازندران در شهرستانهای نکا و بابل از تاریخ ۱۳ دی ماه سالجاری آغاز و تا کنون ۱۱ تن برنج ندا و نعمت و ۲۲۵ تن برنج شیرودی و در مجموع ۲۳۶ تن برنج به صورت توافقی از کشاورزان استان خریداری شد.

جعفری افزود: با معرفینامه سازمان جهاد کشاورزی برنج ندا و نعمت بمبلغ ۴۸۵۰ تومان و برنج شیرودی بمبلغ ۵۴۵۰ تومان با ۸ درصد شکستگی  خریداری می شود.

مدیرعامل شرکت و خدمات بازرکانی منطقه ۲ اضافه کرد: با تمهیدات بعمل آمده و هماهنگی های صورت گرفته، دو مرکز خرید توافقی برنج صدری هاشمی در استان گیلان و در شهرستانهای رشت و رودسر نیز دایر گردید.

جعفری افزود: خرید برنج صدری هاشمی با ۸ درصد شکستگی و با قیمت ۹۱ هزار ریال و تنها با معرفی نامه جهاد کشاورزی استان گیلان به صورت خرید توافقی انجام می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.