ایلام- مسئول سازمان بسیج رسانه استان ایلام گفت: آثار برتر رسانه های ایلام در سومین جشنواره ابوذر شناخته و معرفی شدند.

معرفی آثار برتر رسانه های ایلام در جشنواره ابوذر

سرهنگ غلامرضا علی محمدی روز یکشنبه در گفتگو با قدس آنلاین با بیان اینکه سومین جشنواره رسانه ای ابوذر با هدف شناسایی توانایی و توانمندسازی خبرنگاران، تقویت روحیه ی خودباوری، ارتقا دانش و سواد رسانه ای، ایجاد هم افزایی و ارتباط بیشتر بین اصحاب رسانه برگزار گردید، اظهارداشت: آیین اختتامیه سومین جشنواره ابوذر استان ایلام در ایام دهه مبارک فجر برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از جشنواره ۱۵۳ اثر در ۷ محور مورد ارزیابی قرار گرفت، افزود: آزاد اندیشی، مسائل صنفی خبرنگاران، مبارزه با آسیب های اجتماعی، تولید ملی و اقتصاد مقاومتی، عمل انقلابی، مبارزه با تروریسم و امر به معروف ونهی از منکر در قالب های مصاحبه، خبر، یادداشت، فیلم و عکس و کلیپ محورهای این جشنواره بود که اهالی رسانه استان آثار خود را در این قالب ها تحویل دبیرخانه جشنواره دادند.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان ایلام به ۱۳ اثر برگزیده این آثار اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: در محور تولید ملی و اقتصاد مقاومتی آثار افسانه سلیمانی از روزنامه آفرینش، سید خلیل سجادی از هفته نامه ندای زاگرس و وحید حاجیان از خبرگزاری مهر برگزیده شدند.

غلامرضا علی محمدی با بیان اینکه در محور شناخت دشمن اثر فرشته سنجیده از ایلام رصد و عباس حیدریان زرنه از خبرگزاری آریا و در موضوع آزاد اندیشی اثر آرزو جمالوندی از نشریه افق نو به عنوان آثار برتر شناخته شدند، بیان داشت: در محور مبارزه با آسیب های اجتماعی پژمان مهدوی فر از خبرگزاری فارس و عاطفه آزادپور از روزنامه جوان و در محور مسائل صنفی خبرنگاران سید داود سجادی از نشریه ندای زاگرس حائز رتبه برتر شدند.

وی به معرفی آثار غلامرضا محمد مرادی از روزنامه قدس، حکیمه موسی نژاد از هفته نامه پیک ایلام و هدی علی نژاد از ایلام پویا در محور امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و بیان داشت: در محور مبارزه با تروریسم، اثر کوروش سهرابی از نشریه ندای زاگرس حائز رتبه برتر شد.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان ایلام یادآور شد: مراسم اختتامیه سومین جشنواره رسانه ای ابوذراستان  با حضور اصحاب رسانه در نیمه اول بهمن  ماه سال جاری برگزار می شود و از برگزیدگان تجلیل به عمل می آید.

لازم به ذکر است از بین آثار ارسالی و در مرحله کشوری، اثر سید داود سجادی اسدآبادی در محور مسائل صنفی خبرنگاران، توانست رتبه دوم را کسب کرده و از ایشان در مراسم اختتامیه تهران تجلیل به عمل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.