قزوین_ فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا از توقیف ۲ هزار دستگاه موتور سیکلت متخلف از ابتدای سال جاری تاکنون در این شهرستان خبر داد.

توقیف 2 هزار دستگاه موتورسیکت متخلف

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سرهنگ حسین علیان نژادی در تشریح این خبر اظهار داشت: با توجه به مأموریت ذاتی پلیس در برقراری حفظ نظم و امنیت در جامعه، این فرماندهی چندین طرح برخورد با موتور سیکلت سواران متخلف را در این شهرستان اجرا کرده است.

وی افزود: در اجرای این طرح ها، مأموران اننتظامی و پلیس راهور شهرستان بویین زهرا از ابتدای سال جاری در راستای برقراری حفظ نظم و آسایش شهروندان در جامعه، در برخورد با موتور سیکلت سواران متخلف دو هزار دستگاه موتور سیکلت را متوقف و به پارکینگ منتقل کردند.

این مقام انتظامی اضافه کرد : تخلفاتی چون نداشتن گواهینامه رانندگی، ایجاد مزاحمت برای مردم، عدم استفاده از کلاه ایمنی و نداشتن گواهینامه تخلفاتی هست که مأموران این فرماندهی بدون اغماض با آنان برخورد کرده است.

فرمانده انتظامی شهرستان بوئین زهرا تصریح کرد: رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی ضامن حفظ سلامتی است که امیدواریم ضمن استفاده صحیح و اصولی از این وسیله نقلیه با رعایت قوانین به حقوق دیگران هم احترام بگذاریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.