کرج- یک ضربه ایستگاهی در وقت های تلف شده بازی کافی بود تا تیم فوتبال اُکسین البرز در روزی که نمایش فنی خوبی ارائه نداد برنده بازی خانگی مقابل حریف تبریزی خود باشد.

 اُکسین با پیروزی مقابل تبریزی ها به جمع مدعیان بازگشت

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، دیدار تیم های فوتبال اکسین البرز و شهرداری تبریز در حالی از ساعت ۱۴ امروز یکشنبه در ورزشگاه انقلاب برگزار شد که هر دو تیم برای کسب ۳ امتیاز انگیزه های فراوانی داشتند.

از یک سو اُکسین برای پیروزی به میدان آمده بود تا فاصله اش را با رقبای بالانشین جدول کاهش دهد و به اولین برد در نیم فصل دوم برسد واز سوی مقابل هم شاگردان سیروس دین محمدی دوست نداشتند روند نتایج خوب هفته های اخیرشان متوقف شود.

در عین حال حواشی و درگیری های بازی دور رفت در تبریز هم مزید برعلت شده بود تا حساسیت های این دیدار لیگ یک فوتبال ایران دوچندان شود.

اما انگیزه این دو تیم سبب نشد بازی خیلی جذابی شاهد باشیم و در نهایت این دیدار با گل وقت های اضافی نیمه دوم «شاهین شفیعی» که روی یک ضربه ایستگاهی به ثمر رسید به سود میزبان رقم خورد تا اُکسینی ها با کسب ۳ امتیاز ارزشمند این بازی خانگی دوباره خود را در جمع ۵ تیم بالای جدول ببیند.

درگیری برخی بازیکنان در تونل ورزشگاه

البته در پایان این دیدار درگیری لفظی و در ادامه برخوردهای برخی بازیکنان دو تیم در تونل ورودی رختکن این بازی را تا حدی به حاشیه کشاند. باید صبر کرد و دید واکنش کمیته انضباطی به اتفاقات این دیدار چیست و چه جرایمی را به مانند بازی دور رفت برای خاطیان در نظر خواهد گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.