زاهدان - جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در ۷۲ ساعت گذشته و در ۳ عملیات پلیسی موفق ۳.۵ تن انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.

کشف ۳.۵ تن انواع مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ احمد طاهری صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار داشت: باتلاش نیروهای جان برکف نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان در ۷۲ ساعت گذشته و طی ۳ عملیات موفق پلیس ۳.۵ تن انواع مواد مخدر در سطح استان کشف شد.

 جانشین فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه این عملیات ها و همچنین این میزان کشفیات موادمخدر در نوع خود کم نظیر است، افزود: همچنین در این عملیات ها ۸ دستگاه خودرو از قاچاقچیان توقیف شده است.

وی با اشاره به اینکه در ۱۰ ماهه ابتدایی امسال وقوع سرقت ۱۱ درصد در سیستان و بلوچستان کاهش داشته است، ادامه داد: همچنین میزان کشفیات کیف قاپی و سرقت نیز طی این مدت ۶۴ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته در سطح استان افزایش داشته است.

سرهنگ طاهری خاطرنشان کرد: همچنین در ۱۰ ماهه ابتدایی سال ۹۶ آمار سرقت مسلحانه ۲۲ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته در استان سیستان و بلوچستان کاهش داشته است.

وی با اشاره به اینکه میزان کشفیات مواد مخدر نیز طی این مدت نسبت به ۱۰ ماهه سال گذشته یک درصد افزایش داشته است، تصریح کرد: طی این مدت ۹۶ باند بزرگ مواد مخدر نیز منهدم شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته  ۳ درصد رشد داشته است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.