جیرفت - دادستان جیرفت گفت: با اتمام پروژه مهم انتقال برق مشکل افت ولتاژ برق در جنوب استان کرمان به ویژه در فصل تابستان که اوج مصرف برق در این منطقه گرمسیری می باشد برطرف خواهد شد.

مشکل افت ولتاژ برق جنوب استان کرمان در آینده نزدیک حل می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، حسین سلامی در دیدار با مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان که در محل دادسرای جیرفت برگزار شد، اظهار کرد: با پیگیری و بازدیدهای میدانی به عمل آمده و استماع اظهارات مردم و همچنین مسئولان شرکت توزیع نیروی برق جنوب استان کرمان مشکلات به وجود آمده بر سر راه پروژه انتقال برق به جنوب استان کرمان برطرف شده است.

وی ادامه داد: با اتمام پروژه مهم انتقال برق مشکل افت ولتاژ برق در جنوب استان کرمان به ویژه در فصل تابستان که اوج مصرف برق در این منطقه گرمسیری  می باشد برطرف خواهد شد.

سلامی ادامه داد: دادستانی با سازوکار قانونی که در اختیار دارد انجام وظیفه می کند و احیای حقوق عامه و حفظ حقوق شهروندی از جمله رسالت های دادستان است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان جیرفت گفت: دادستانی  به عنوان مدعی العموم و به نیابت از جامعه وظیفه دفاع از حقوق عامه و حفظ حقوق شهروندی و نظارت بر حسن اجرای قوانین را دارد.

شایان ذکر است افت ولتاژ و قعطی برق در جنوب استان کرمان یک منطقه گرمسیری محسوب می شود همواره مشکلاتی را برای مردم این منطقه به همراه داشته است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.