معاون اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: یک هزار و ۵۷۰ مجوز سرمایه گذاری در حوزه های مختلف در کشور صادر شده است.

صدور ۱۵۷۰ مجوز سرمایه گذاری در کشور

به گزارش قدس آنلاین، حسین میرشجاعیان حسینی عصر یکشنبه در جلسه با فعالان اتاق بازرگانی و فعالان اقتصادی استان ایلام اظهار داشت: تحقق این امر در نتیجه تلاش دولت برای خروج از رکود و رشد سرمایه گذاری با هدف رونق فضای کسب و کار بوده است و باید تلاش کنیم این مجوزها به سمت الکترونیکی شدن بروند.

وی تاکید کرد: قرار شده در روند صدور مجوزها توجه ویژه به استان ها باشد و تاکنون نیز ۴۰۰ مجوز در استان های مختلف صادر شده است.

معاون وزیر اقتصاد حرکت از سمت اتخاذ روش های سنتی به سمت دولت الکترونیک را تعیین کننده دانست و یادآور شد: نقل و انتقلات تجاری و بازرگانی امروزه لحظه ای صورت می گیرد و کشوری که نتواند از تجهیزات نوین بهره ببرد، بازنده خواهد شد و توان رقابت با سایر کشورها را نخواهد داشت.

میرشجاعیان حمایت ویژه از بخش خصوصی و واگذاری تصدی ها به فعالان این بخش را مورد توجه کشورهای پیشرفته عنوان کرد و گفت: اگر می خواهیم در چرخه باقی بمانیم، باید به این سمت حرکت کنیم.

وی اضافه کرد: یکی از برنامه های در دست اجرا طرح دادور با هدف حمایت از فعالان بازار کسب و کار است که در این راستا شتاب بخشی و شفاف سازی در صدور مجوزهای کسب و کار در دستور کار قرار گرفته تا اعتماد بین حاکمیت و صاحبان سرمایه افزایش یابد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.