رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: مشکلات مردم زلزله زده اولویت بندی شود و برحل عمده ترین مشکلات مردم متمرکز شده تا با برنامه ریزی دقیق و مناسب مرتفع شود.

مشکلات زلزله زده ها اولویت بندی شود/تمرکز بر رفع عمده ترین آسیب

به گزارش قدس آنلاین، اسماعیل نجار رئیس سازمان مدیریت بحران کشور و مدیرکل بحران درمناطق زلزله زده استان، مدیرکل سیاسی استانداری  وجمعی از نمایندگان استان های کشور در مجلس شورای اسلامی با حضور در فرمانداری شهرستان سرپل ذهاب مشکلات مردم زلزله زده این شهرستان را با اکبر سنجابی فرماندار سرپل ذهاب مورد رسیدگی و بررسی قرار دادند.

اسماعیل نجار در این جلسه اظهار داشت: مشکلات مردم زلزله زده اولویت بندی شود و برحل عمده ترین آسیب ها و مشکلات مردم متمرکز شده تا با برنامه ریزی دقیق و مناسب مرتفع شود.

وی افزود: مشکلات مسکن مردم زلزله زده سرپل ذهاب فراتر از چالش زلزله است و باید شبانه روزی برای عبور از این بحران تلاش شود تا هرچه سریعتر رفاه عمومی مردم فراهم شود.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور تصریح کرد: با این وجود وسعت خسارت‌ها در سرپل ذهاب به نحوی است که برای ایجاد رضایت مندی در بین مردم آسیب دیده باید تمهیدات دیگری اندیشیده شود.

فرماندار سرپل ذهاب نیز اظهار داشت: مردم حادثه دیده دچار مشکلات فراوانی هستند و دولت هم تلاش‌های زیادی برای مدیریت این حادثه و خدمت رسانی به آسیب دیگان انجام داده، اما علی رغم همه این تلاش‌ها مشکلات زیادی هنوز در مناطق زلزله زده وجود دارد.

اکبر سنجابی افزود: سرپل ذهاب به عنوان شهری که در زلزله اخیرعمده ترین آسیب را متحمل شده با مشکلات کمبود سرویس بهداشتی مواجه شده است و تامین این نیازهای اولیه باید در دستور کار قرار گیرد.

وی عدم تسهیل در کار بانک ها و امهال وام ها، تعلل و کوتاهی در پرداخت بیمه عمر و بلاتکلیفی وضعیت مستاجرین تعمیری را از مهمترین مشکلات در سرپل ذهاب عنوان کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.