تیم فوتبال رئال مادرید با پیروزی قاطعانه مقابل لاکرونیا ۳ امتیاز خانگی را به جمع امتیازات خود اضافه کرد.

رئال مادرید با ۷ گل عقده گشایی کرد/ گرت بیل و کریستیانو رونالدو ستارگان سانتیاگو برنابئو

به گزارش قدس آنلاین، این دو تیم دیدار خود را شامگاه روز یکشنبه در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار کردند که در پایان رئال مادرید با حساب ۷ بر یک از سد حریف خود گذشت.

در دقیقه ۲۵ بازی تیم لاکرونیا توسط آدریان به گل رسیدند اما رئالی ها شرایط را در همان نیمه نخست باز گرداندند.

ناچو (۳۲) و گرت بیل (۴۲) گل های تیم رئال مادرید را وارد دروازه حریف کردند. در این بین گلی که بیل با ضربه فنی به ثمر رساند بسیار زیبا بود.

در نیمه دوم رئال مادرید بار دیگر توسط گرت بیل (۵۸) به گل رسید تا فاصله را با حریف افزایش دهد. لوکا مودریچ زننده گل چهارم رئالی ها بود. ستاره کروات با ضربه دیدنی خود در دقیقه ۶۸ دروازه حریف را گشود.

کریستیانو رونالدو هم که تلاش زیادی برای گلزنی به خرج داده بود سرانجام در دقیقه ۷۸ موفق به این کار شد. جالب اینکه خبری از شادی همیشگی بعد از گل رونالدو نبود که حکایت از نارضایتی او از شرایط اخیر در رئال مادرید دارد.

رونالدو در دقیقه ۸۶ بار دیگر با ضربه سر گلزنی کرد تا مثل گرت بیل ستاره رئال مادرید در این بازی لقب گیرد. ستاره پرتغالی در این صحنه به شدت از ناحیه سر مصدوم شد و تحت مداوا قرار گرفت.

قبل از اینکه بازی به دقیقه ۹۰ برسد ناچو هفتمین گل رئالی ها را وارد دروازه تیم نگون بخت لاکرونیا کرد. این گل در دقیقه ۸۸ به ثمر رسید.

شاگردان زیدان که یک بازی معوقه دارند با این برد ۳۵ امتیازی شدند و در رده چهارم جدول قرار گرفتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.