اصفهان_ معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از وقوع یک تصادف زنجیره ای بین یک دستگاه سواری دانگ فنگ، یک اتوبوس مسافربری و دو دستگاه کامیون بنز در محور "شهرضا-آباده خبر داد.

تصادف زنجیره ای محور شهرضا به آباده ۵ کشته و مجروح برجای گذاشت

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، سرهنگ جهانگیر کریمی با اعلام این خبر گفت : بامداد امروز تیم گشت پلیس راه اصفهان-شیراز از طریق اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ از وقوع یک تصادف زنجیره ای در محور شهرضا-آباده مطلع و بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه رانندگی یک دستگاه سواری دانگ فنگ با اتوبوس مسافربری و دو دستگاه کامیون بنز برخورد کرده بود که متاسفانه یکی از سرنشینان یکی از کامیون ها که فردی ۶۰ ساله بود فوت، دو سرنشین همان کامیون و راننده و یکی از سرنشینان اتوبوس مسافربری نیز مجروح شدند.

سرهنگ کریمی با اشاره به اینکه اتوبوس مسافربری از تهران به مقصد استان فارس در حرکت بوده بیان داشت : علت وقوع این حادثه رانندگی توسط کارشناسان پلیس راه تخطی از سرعت مطمئنه توسط راننده دانگ فنگ و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه اعلام شده است.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پایان به رانندگان توصیه کرد: کلیه رانندگان مخصوصا رانندگانی که در عرصه حمل و نقل بار و مسافر خدمت رسانی می کنند می بایست قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت و در همه حال با سرعت مجاز و مطمئنه رانندگی کنند تا شاهد وقوع حوادث جبران ناپذیری جاده ای نباشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.