رشت- مدیر کل فرودگاه گیلان از افزایش پروازهای این فرودگاه خبر داد و گفت: همزمان با دهه فجر پرواز تهران به رشت و بالعکس توسط شرکت هواپیمایی قشم راه اندازی می شود و با احتساب آن پروازهای تهران به رشت و بالعکس از فرودگاه سردار جنگل رشت به ۳۴ سورتی در هفته رسید.

پروازهای تهران به رشت و بالعکس به ۳۴ سورتی در هفته رسید

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرودگاه گیلان, مدیر کل این فرودگاه از افزایش پرواز به مسیر تهران خبر داد و گفت: از ۱۴ بهمن ۴ سورتی پرواز رفت و برگشت از تهران به رشت و بالعکس توسط شرکت هواپیمایی قشم راه اندازی می شود که با این حساب تعداد پروازهای این مسیر به ۳۴ سورتی در هفته رسید.

غلامرضا کریم آقایی افزود: طی مذاکراتی که با مدیریت هواپیمایی قشم صورت گرفته است از ۲۱ دی ماه مسیر قشم به رشت راه اندازی شده و از ۱۴ بهمن مسیر تهران به رشت توسط این شرکت راه اندازی خواهد شد و اگر مدیران ارشد استانی تسهیلاتی را برای تسریع در عملیات پرواز فراهم کنند مسیرهایی مانند بوشهر نیز برقرار خواهد شد.

وی اضافه کرد:هم اکنون ۹۰ سورتی پرواز در هفته به مقاصد تهران, مشهد, بغداد, شیراز, عسلویه, تبریز, کیش, قشم, تبریز و اهواز از فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت برقرار است.

مدیر کل فرودگاه گیلان همچنین از آمادگی این فرودگاه جهت حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی برای افزایش درآمدهای غیرهوانوردی فرودگاه سردار جنگل رشت نیز خبر داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.