بجنورد- مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: طی ایام‌الله دهه فجر امسال دو هزار و ۸۵۰ طرح عمرانی و اقتصادی ویژه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد خراسان شمالی به بهره‌برداری می‌رسد

۲۸۵۰ طرح اقتصادی و عمرانی مددجویان خراسان شمالی به بهره‌برداری می رسد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان شمالی، عباس اهرابی اظهار کرد: این طرح‌ها در دو بخش طرح‌های اشتغال و همچنین ساخت و تعمیرات مسکن روستایی و شهری به بهره‌برداری می‌ شود.

وی با تأکید بر اینکه هزار و ۳۵۷ طرح اشتغال به همین مناسبت افتتاح می‌شود، گفت: درمجموع ۷۵۴ طرح کشاورزی و دامپروری،۶۴ طرح صنایع‌دستی و ۵۳۷ طرح در قالب فعالیت‌های صنعتی و خدمات نیز بهره‌برداری می‌شوند.

وی بابیان اینکه ۲۸ میلیارد تومان برای این طرح‌ها هزینه شده است، تأکید کرد: از مجموع این اعتبارات،۱۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان آن از طریق منابع بانک‌ها و باقی‌مانده نیز از طریق منابع داخلی کمیته امداد خراسان شمالی هزینه شده است.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی همچنین به افتتاح و مرمت مسکن مددجویان شهری و روستایی اشاره کرد و گفت: طی دهه فجر امسال یک هزار و ۴۳۵ پروژه عمرانی در زمینه مسکن شهری و روستایی در بخش‌های ساخت و مرمت منازل مددجویان بااعتبار شش میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان مورد بهره‌برداری و افتتاح قرار می‌گیرد.

وی همچنین از افتتاح ۵۰ پروژه عمرانی روستایی به ارزش ۳۲ میلیارد تومان از محل زکات خبر داد و گفت: ۵۵ واحد مسکونی مددجویان زلزله‌زده نیز آماده واگذاری است که به مناسبت این ایام بابرکت به مددجویان واگذار می‌شود.

اهرابی همچنین گفت: سه هزار و ۱۲۶ وام قرض‌الحسنه به ارزش ۱۴ میلیارد تومان و ۸۰۰ سری جهیزیه به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز به مددجویان کمیته امداد خراسان طی ایام‌الله دهه فجر اعطا می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.