بجنورد- رییس ستاد گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: دهه فجر فرصت مناسبی برای اعتلای انقلاب و به نمایش گذاشتن عظمت و اقتدار این نظام است.

دهه فجر دهه به نمایش گذاشتن اقتدار و صلابت انقلاب است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی حجت الاسلام سالاری، در دومین جلسه ستاد دهه فجر استان با بیان اینکه امروز وظیفه داریم به هر نحوی در راستای اعتلای این انقلاب گام برداریم تصریح کرد: حوزه فرهنگ باید همواره مداقه مسئولین باشد و مباحث فرهنگی همواره محل تاخ و تاز دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی بوده و غفلت در این حوزه لتمات جبران ناپذیری را در جامعه به بار خواهد آورد.

وی با اشاره به تلنگری که شبکه های مجازی بویژه تلگرام در حوادث اخیر وارد کرد افزود: این فضا ابزاری دولبه است که باید در دست افراد عاقل باشد.

وی ادامه داد:اکنون قریب به ۴۰ میلیون نفر در کشور عضو این شبکه‌های اجتماعی هستند که تمام امکانات و دستگاه‌های آن در خارج از کشور قرار دارد و هیچ‌گونه تعهدی در این فضا را ندارد و تمام کانال‌های معاند نظام بدون تغییری پس از اغتشاشات در حال فعالیت هستند.

سالاری عدم پشتیبانی از نرم‌افزارهای داخلی را نیازمند تغییر در نگرش در مسئولان دانست و ایجاد محیطی امن در بستر فضای مجازی را خواستار شد.

رئیس ستاد دهه فجر استان حرکت دولت به سمت رفع مشکلات معیشتی، اقدامات قضات برای ارتقا سطح عدالت برای چشیدن طعم شیرین اجرای قوانین، حرکت برای ارتقا سطح امنیت توسط نیروهای مسلح برای تعالی امنیت و قدرت دفاعی کشور را از برخی اقدامات دیگر دانست و افزود: امیدآفرینی توسط رسانه‌ها در برابر ترویج ناامیدی، رصد قوانین و اصلاح بروکراسی‌های اداری با اصلاح قوانین توسط نمایندگان مجلس از دیگر اقدامات لازم برای ایام دهه فجر است.

وی تلاش برای برنامه‌ریزی گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را وظیفه همگان اعلام و تصریح کرد: باید تلاش‌های لازم برای انتقال مفاهیم اصیل انقلاب انجام شود تا با حضور درصحنه، بتوان کاری درخور و شایسته نظام را انجام داد.

در ادامه این نشست مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی نیز ضمن ارائه برنامه های کمیته های تشکلهای مذهبی و قرآن، از اجرای بیش از ۵۳۸ برنامه در ایام دهه مبارک فجر خبر داد .

حجت الاسلام خادمی اجرای برنامه هایی همچون همایش تخصصی حفاظ قران کریم در سطح استان، تجلیل از حدود صدنفر از فعالان فرهنگی، ائمه جماعات و روحانیون هجرت و مستقر، حضور قائم مقام شیخ عیسی قاسم در ایام دهه فجر در برنامه های استان و همچنین دعوت از علمای فعال در حوزه محور مقاومت برای حضور در مراسمات استان را از عمده برنامه های فرهنگی دهه فجر عنوان کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.