فردیس- سخنگوی شورای اسلامی شهر فردیس از پیشرفت ۶ درصدی احداث پارکینگ طبقاتی در فلکه چهارم فردیس خبر داد و گفت: این طرح برای تکمیل شدن به اعتباری بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان نیاز دارد.

تکمیل پارکینگ طبقاتی فردیس ۱۵ میلیارد تومان اعتبار می خواهد

افراسیاب بیچرانلو در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: به دلیل نوپا بودن شورای اسلامی شهر فردیس و نیز عدم ساختار لازم، بودجه سال ۹۶ دیرتر اعلام شد.

 وی تصریح کرد: با همین بودجه موجود سال ۹۶ طرح های نیمه کاره توسط شهرداری ادامه می یابد تا بودجه سال آینده نیز اعلام شود که به تبع آن برخی پروژه ها به بهره برداری خواهند رسید.

سخنگوی شورای اسلامی شهر فردیس با اشاره به آخرین وضعیت دیگر طرح های عمرانی نیمه کاره فردیس گفت: در حال حاضر برای پروژه های بلوار مپنا و جاده کشتارگاه مبالغی در نظر گرفته شده است.

بیچرانلو تصریح کرد: بخشی از اعتبارات لازم برای پیشرفت فیزیکی پروژه های بلوار مپنا و جاده کشتارگاه تا پایان سال جاری پرداخت خواهد شد و مابقی آن به سال آینده موکول خواهد شد.

وی به آخرین اقدامات شورای شهر جهت مقابله با شرایط بحرانی اشاره کرد و گفت: تعاملات لازم میان مسئولین و سازمان های مرتبط در حال انجام است و به همین منظور کمیته های بحران در شهرداری راه اندازه شده است.

عضو شورای اسلامی شهر فردیس افزود: در کمیته های بحران کمیسیون خدمات شهری تاسیس شده که در آن تقسیم وظایف میان مسئولان انجام شده است.

بیچرانلو به ایجاد سوله های ۱۲۰۰ متری جهت مدیریت بحران اشاره کرد و گفت: دراین سوله ها به صورت چند منظوره در روزهای عادی فعالیت های فرهنگی ورزشی انجام می شود و در مواقع حساس میزبان شهروندان خواهد بود.

وی در پایان تصریح کرد: همچنین سالن های شهرداری به صورت رایگان جهت فعالیت های آموزشی در اختیار جمعیت هلال احمر شهرستان فردیس قرار گرفته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.