گیلان-مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان گیلان،گفت:جشن‌های گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در چهل بقعه متبرکه استان گیلان برگزار می‌شود.

۴۰ بقعه متبرکه گیلان میزبان جشن پیروزی انقلاب

به گزارش قدس انلاین به نقل از اوقاف و امور خیریه گیلان، حجت الاسلام علیزاده ،امامزادگان جلیل القدر را پیش قراولان انقلاب‌ها دانست و گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه با تدارک کار ویژه‌های فرهنگی در ایام مختلف سال به خدمات رسانی فرهنگی در حوزه ارزش‌های اسلام و انقلاب به مردم اقدام می کند.

وی افزود:تفکر و فلسفه نورانی عاشورای امام حسین(ع) توسط امام خمینی(رحمه الله تعالی علیه) دوباره زنده شد.

حجت الاسلام علیزاده اضافه کرد:امروز پرچمدار این انقلاب بزرگ، رهبر معظم انقلاب هستند که رهنمودهای حکیمانه و اندیشمندانه ایشان به خوبی این انقلاب را از گزند دشمنان حفظ کرده و راه را به ما نشان داده است .

مدیرکل اداره اوقاف و امورخیریه گیلان همچنین گفت: اطاعت از قرآن، رهبری، ولایت فقیه و استعمارستیزی از اصول مهم حفظ انقلاب است.

اداره کل اوقاف و امورخیریه گیلان در سی و نهمین سال پیروزی انقلاب اسلامی،ضمن آذین بندی بقاع و اماکن متبرکه، برنامه‌های متنوع فرهنگی و اجتماعی از جمله ایستگاه‌های صلواتی، ایستگاه‌های ویزیت رایگان،مشاوره خانواده، پخش فیلم‌های مفهومی و مستند و سخنرانی را در چهل بقعه شاخص استان برگزار خواهد کرد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.