یزد - رئیس ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان یزد گفت: کیفی سازی برنامه‌های دهه فجر موجب جذب بیش‌ازپیش جوانان به فرهنگ انقلاب و موجب افزایش نشاط اجتماعی در جامعه می‌شود ووحدت و انسجام باید محور اصلی جشن‌های انقلاب اسلامی باشد.

وحدت و انسجام باید محور اصلی جشن‌های انقلاب اسلامی باشد

مصطفی سالاری درجلسه هماهنگی برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر درشهرستان یزد درگفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: جشن‌های ایام‌الله دهه فجربا توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته باید باشکوه‌تر بر برگزارشود وهم اکنون برنامه‌های متنوع و باشکوه‌تری در ایام‌الله دهه فجر نسبت به سال‌های گذشته در شهرستان برگزار خواهد شد.

وی افزود: مراسم‌های مربوط به این ایام باید همراه با یک‌ شور و نشاط خاصی در جامعه باشد  ودر سال جاری باید از برنامه‌ها و اقدامات کلیشه‌ای که در سال‌های گذشته انجام می‌شده است، پرهیز شود و با اجرای برنامه‌های متنوع و خلاقانه ضمن کیفی سازی در راستای افزایش نشاط عمومی جامعه باشد .

سالاری  تصریح کرد : مردمی بودن حرکت انقلاب اسلامی ایران مهمترین ویژگی این مراسم ها است و انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر حرکت‌های مردمی بوده و در این زمینه ادارات و نهادهای مختلف با همکاری سازمان‌های مردم‌نهاد بستر برای مشارکت همه اقشار جامعه را در جشن‌های انقلاب فراهم نمایند.

فرماندار یزد با اشاره به اینکه امروز با نسلی روبرو هستیم که زمان انقلاب را درک نکرده و با پرسش‌های مختلفی روبرو است افزود: ارائه ارزش‌هایی که انقلاب اسلامی بر مبنای آن شکل‌گرفته به نسل جوان ضرورت دارد.

وی بر استفاده از ظرفیت شبکه‌های اجتماعی در تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی تأکید کرد و ابراز داشت: امروز برای انتقال مفاهیم و ارزش‌های انقلاب باید مخاطبین و جامعه هدف را شناخته و با توجه به ابزارها و روش‌های جدید برنامه‌ریزی نماییم.

این مسئول بابیان اینکه وحدت و انسجام باید محور اصلی جشن‌های انقلاب اسلامی باشد تصریح کرد: انقلاب اسلامی با وحدت کلمه و یکپارچگی آحاد ملت به رهبری امام خمینی (ره) به پیروزی رسید که در شرایط کنونی جامعه، بیش از هرزمانی به این وحدت و انسجام نیازمندیم تا اهداف دشمنان اسلام و انقلاب که باهدف ایجاد تفرقه سعی در کمرنگ نمودن آیین‌های دهه فجر است، خنثی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.