کرج- سرمربی تیم اکسین البرز گفت: هدف اصلی این تیم صعود به لیگ برتر است و تا زمان به وقوع پیوستن این اتفاق به همکاری با اکسین ادامه خواهم داد.

همکاری ام با اُکسین تا صعود به لیگ برتر ادامه خواهد داشت

علی لطیفی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین با اشاره به موفقیت های اخیر این تیم در مسابقات لیگ یک اظهار کرد: ابتدای فصل مسابقات را با هدف بقا درلیگ یک شروع کردیم.

وی افزود: این در حالی بود که ابتدای فصل تیم اکسین در ۵ روز و بدون بدنسازی وارد مسابقات شد و خوشحالم که امروز نتایج بسیار خوبی را کسب کرده ایم ومدعی صعود هستیم.

لطیفی با بیان اینکه تیمش را از نو ساخته گفت: با توجه به شرایط سخت تیم اکسین در آغاز فصل خوشحالم که عنوان کنم تا کنون بیشترین خلق موقعیت را در بین تیم های حاضر در لیگ یک اکسین داشته است.

سرمربی تیم اکسین البرز با اشاره به برخی مشکلات میان این باشگاه و هیئت فوتبال گفت: در چند ماه اخیر برخی با شیطنت های خود اخباری مبنی برعدم تیم داری اکسین را منتشر کرده اند.

لطیفی تصریح کرد: انتشار برخی از این اخبار آرامش بازیکنان را تحت تاثیر قرار داد ضمن آنکه در نیم فصل  ودر حالی که تمام مدعیان صعود به لیگ برتر جهت تقویت تیم خود تلاش می کردند تیم اکسین به واسطه برخی کوتاهی ها ۵ تن از بازیکنان خود را از دست داد.

وی با امیدواری نسبت به صعود تیمش به لیگ برتر گفت: هزینه های انجام شده از سوی تیم های مدعی  لیگ یک نسبت به تیم اکسین قابل قیاس نیست، اما باتوجه به تمام این شرایط به طور حتم تا روز پایانی تیم اکسین یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر خواهد بود.

سرمربی تیم اکسین البرز تصریح کرد: صعود به لیگ برتر تلاش همگانی و حمایت مسئولین مربوطه را می طلبد از این رو از مسئولین استان البرزانتظار می رود تا برای خوشحالی مردم  فوتبال دوست این استان حمایت همه جانبه ای از این تیم داشته باشند.

لطیفی در پایان با اشاره به ادامه تداوم همکاری اش با تیم اکسین البرز گفت: نیم فصل پیشنهاداتی از تیم های خوب لیگ یکی مطرح شده بود اما تنها به خاطر مردم کرج تصمیم به ادامه همکاری با تیم اکسین گرفتم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.