سمنان- سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سمنان از اجرای طرح تاکسی‌موبایل و پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی در شهر اخلاق هم‌زمان با دهه مبارک فجر خبر داد.

تجهیز ناوگان تاکسی شهری سمنان به سامانه پرداخت الکترونیکی و تاکسی‌موبایل

به گزارش قدس آنلاین، مجید کاشی گفت: هدف از اجرای طرح تاکسی موبایل و پرداخت الکترونیک که در واقع دو پروژه به‌موازات هم هستند، بهبود وضعیت معیشتی رانندگان و نیز دسترسی سریع و آسان شهروندان به خدمات ناوگان تاکسی شهری است.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سمنان کاهش هزینه‌ها و زمان سفر، امکان پرداخت غیرنقدی کرایه و رفع مشکل نداشتن پول خرد، امکان توقف در طول سفر و اطلاع مسافر از قیمت کرایه با استفاده از اپلیکیشن تاکسی موبایل از دیگر مزایای اجرای این طرح است.

کاشی خاطرنشان کرد: در فاز اول این طرح 150 نفر از مالکین تاکسی شهری نسبت به ثبت‌نام اقدام کردند و تجهیزات مربوطه به آنان تحویل داده شده است.

وی افزود: به‌منظور آشنایی رانندگان ثبت‌نام شده در این طرح یک دوره کلاس آموزشی با حضور نماینده و مجری طرح در سالن اجتماعات شهید مطهری سمنان برگزار شد.؛ از مدعوین این کلاس آموزشی عباس آل‌بویه نائب رئیس شورای اسلامی شهر سمنان، سرهنگ عباسی از پلیس راهور و حسینی به نمایندگی از شرکت اینفو تک مجری طرح بودند.

سرپرست سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سمنان ضمن درخواست از دیگر رانندگان تاکسی در شهر سمنان جهت ثبت‌نام در  این طرح، ابراز امیدواری کرد که با تحویل تجهیزات به رانندگان، این طرح در دهه مبارک فجر به مرحله اجرا درآید.

کاشی خاطرنشان کرد: در صورت استقبال شهروندان مطالعات و برنامه‌ریزی جهت اجرای مراحل بعدی طرح در دستور کار قرار خواهد گرفت.

شهر سمنان یک‌هزار و 50 تاکسی دارد که 220 دستگاه آن نوسازی شده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.