رییس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: همه چیز برای آزادی فلسطین آماده است و همانطور که رهبری معظم انقلاب اسلامی فرمودند برای تسلیح کرانه باختری باید تلاش کرد.

همه چیز برای آزادی فلسطین آماده است

به گزارش قدس آنلاین، سردار احمد وحیدی رییس دانشگاه عالی دفاع ملی در همایش آزادی مسجدالاقصی در سپهر پیروزی محور مقاومت با اشاره به شکست خوردن سیاست های آمریکا در منطقه غرب آسیا اظهار داشت: عملکرد آمریکا در منطقه سبب شده که ۷۰ درصد مردم نسبت به نقش آمریکا در منطقه بدبین شده اند.

وی با بیان اینکه ایران به عنوان پرچمدار محور مقاومت امروز مورد توجه ملل انقلابی است افزود: پیش از  این برخی در منطقه عربستان را ناجی خوبی می پنداشتند اما با روشن شدن ماهیت این کشور شاهد به آتش کشیده شدن عکس برخی از رهبران منطقه در دست مردم بودیم.

وحیدی تصریح کرد: اگر ملت فلسطین امروز مسلح شود، بپاخیزد و ارتش آزادبیجش فلسطین شکل بگیرد آن زمان اراده این ملت است که تعیین کننده سرنوشت فلسطین خواهد بود چرا که ملت فلسطین انگیزه الهی و شجاعت دارند و برای آب و خاک خود می جنگند.

وی تاکید کرد: همه چیز برای آزادی فلسطین آماده است و همانطور که رهبری معظم انقلاب اسلامی فرمودند برای تسلیح کرانه باختری باید تلاش کرد زیرا  تلاش در این راستا قطعا فروپاشی اسرائیل را در پی خواهد داشت.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: جریان فلسطین بسیار مقدس است و باید کوبنده دنبال شود و نباید جریانی جایگزین آن شود، اما متاسفانه برخی با ندانم کاری شان می خواهند مسئله فلسطین را به حاشیه بکشانند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.