بجنورد- معاون اجتماعی فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری اعضای باند کلاهبرداران حرفه‌ای با یک میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال کلاهبرداری در استان خبر داد.

انهدام باند کلاهبرداران میلیاردی در خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حیدر اقبالی مطلق با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام ۱۳ مورد شکایت مبنی بر اینکه افرادی با ترفندهای مختلف از شهروندان کلاهبرداری کرده‌اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه متهمان با ترفندهایی از قبیل جعل اسناد و جعل امضاء اقدام به کلاهبرداری می‌کردند، تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات پلیسی و بررسی اظهارات شاکیان پرونده، موفق به شناسایی محل اختفای کلاهبرداران شدند که در نهایت در یک عملیات ضربتی آنها را دستگیر کردند.

وی خاطرنشان کرد: در این راستا ۹ نفر دستگیر که در بازجویی از آنها به ۱۳ مورد کلاهبرداری به ارزش یک میلیارد و ۴۷۰ میلیون ریال اعتراف کردند که برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

کشف کالای قاچاق میلیونی در خراسان شمالی

رئیس پلیس آگاهی خراسان شمالی از کشف پنجاه میلیون ریال انواع کالای قاچاق در خراسان شمالی خبر داد.

سرهنگ رضا عرب زاده با اعلام این خبر گفت: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر ورود کالای قاچاق در سطح استان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز این پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: ماموران در بازدید و بازرسی‌های صورت گرفته از خودروها و محل های دپوی کالای قاچاق و اقلام ممنوعه، موفق به کشف ۶۸۹ ثوب البسه قاچاق، ۶۴۸ عدد قرص شوینده، ۴۶ کیلو گرم پودر لباس شوئی و ۵۴ کیلو گرم نمک ماشین ظرفشویی قاچاق شدند.

وی بیان داشت: در بررسی به عمل آمده ارزش ریالی کالای قاچاق مکشوفه پنجاه میلیون ریال برآورد شده است.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان شمالی با اشاره به اینکه در این عملیات ۲ متهم شناسایی و دستگیر شدند، خاطر نشان کرد: متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شدند.

سارقان خودرو در فاروج دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج از کشف یک دستگاه خودروی سرقتی و دستگیری دو سارق در این رابطه خبر داد.

سرهنگ یدالله نوروزی گفت: ماموران گشت کلانتری این شهرستان در طرح پاکسازی مناطق آلوده به یک خودروی سواری پراید با دو سرنشین مشکوک شدند.

وی بیان داشت: این خودرو برای انجام بررسی های بیشتر سریعا توسط ماموران متوقف شد.

سرهنگ نوروزی بیان داشت: در بررسی و استعلام از مشخصات خودرو مشخص شد این خودرو از شهرستان مشهد مورد سرقت قرار گرفته و به این شهرستان منتقل شده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: با توقیف این خودرو دو نفر متهم نیز که سرنشینان این خودرو بودند دستگیر و برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج در پایان از برخورد جدی پلیس با سارقان خبر داد و بیان داشت: از تمامی شهروندان هم درخواست میشود تا با رعایت نکات امنیتی و استفاده از لوازم ضد سرقت، خودروی خود را در برابر سارقان محافظت کنند و در صورت مشاهده چنین مواردی مراتب را سریعا از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

بی احتیاطی راننده سواری در اسفراین جان عابر پیاده ۵۸ ساله را گرفت

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از کشته شدن  یک زن  ۵۸ ساله دراین  تصادف دلخراش  خبر داد.

سرهنگ جاوید مهری گفت: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در روستایی بزنج  این شهرستان، بلافاصله  مأموران انتظامی و پلیس راه در محل حاضر شدند.

وی افزود: متاسفانه در این حادثه  عابر پیاده به علت شدت جراحات وارده بلافاصله توسط عوامل امدادی به مراکز درمانی  منتقل شد ولی متاسفانه بعلت شدت جراحات وارده فوت شد.

این مقام انتظامی بیان داشت:  علت اصلی این حادثه بی احتیاطی از سوی راننده سواری بعلت عدم توجه به جلو تشخیص داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین در پایان از تمامی رانندگان خواست همیشه با سرعت مطمئنه حرکت کنند و عابرین پیاده نیز زمان عبور از عرض جاده احتیاط کنند وحدانیت از لباس های روشن استفاده نمایند  تا دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

توقیف ۶۷ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در رازوچرگلان

فرمانده انتظامی شهرستان راز و جرگلان از توقیف ۶۷ دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف در دی ماه سال جاری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سجادی گفت: با تلاش ماموران انتظامی این فرماندهی  در طی ماه گذشته ۵۵دستگاه موتورسیکلت و۱۲ دستگاه انواع خودرو که رانندگان آنها مرتکب تخلف شده بودند، توقیف شد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: توقیف موتورسیکلت نسبت به سال گذشته در همین ماه ۵۳ درصد افزایش داشته است و درخصوص  توقیف انواع خودرو نیز افزایش چشم گیری بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.