عضو فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بودجه گردوغبار حذف نشده و فعلاً در ابهام قرار دارد، گفت: این بودجه باید از منابعی غیر از صندوق توسعه ملی تامین شود و امیدواریم برای رقم ۲۱ هزار میلیارد تومانی آن تعیین تکلیف شود.

بلاتکلیفی بودجه ۲۱ هزار میلیارد تومانی گرد و غبار

به گزارش قدس آنلاین، جبار کوچکی‌نژاد درباره تایید یا عدم تایید حذف بودجه گردوغبار اظهار کرد:  بودجه گردوغبار حذف نشده و فعلاً در  ابهام قرار دارد.

وی درباره چرایی این موضوع توضیح داد: دست‌اندرکاران ذیربط در این حوزه جدولی را تنظیم کرد‌ه‌اند که به تامین منابع از صندوق توسعه ملی اشاره دارد که این خلاف قوانین است به خاطر همین موضوع باید منابع از جای دیگر تامین شود و از منابع صندوق توسعه ملی نیست.

این عضو فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی درباره این پرسش که آیا احتمال عدم حذف بودجه گردوغبار وجود دارد، تصریح کرد: بله احتمال این موضوع وجود دارد.

کوچکی‌نژاد افزود: علی لاریجانی؛ رئیس مجلس شورای اسلامی نیز به تازگی در این باره نامه‌‌نگاری کرده و به دنبال حل این موضوع است که در حقیقت احتمال حل شدن آن وجود دارد.

وی اظهار کرد: رقم کلی این بودجه ۲۱ هزار میلیارد تومان است و باید تعیین تکلیف شود.

این عضو فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی درباره اینکه آیا عیسی کلانتری به عنوان رئیس سازمان محیط زیست درباره مسئله گردوغبار به مجلس شورای اسلامی فراخوانده می‌شود یا خیر گفت: بله احتمال دعوت از کلانتری در جلسات آتی مجلس شورای اسلامی برای این مسائل وجود دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.