زنجان- رئیس فناوری اطلاعات شهرداری زنجان از توزیع بیش از ۵۰ هزار کارت شهروندی در زنجان خبر داد.

توزیع بیش از ۵۰ هزار کارت شهروندی در زنجان

به گزارش قدس آنلاین، منیژه ناظری با اشاره به استقبال مردم از کارت‌های شهروندی اظهار داشت: بیش از 50 هزار کارت شهروندی در زنجان‌توزیع شد.

وی اشکال باتری‌های دستگاه‌های کارتخوان تاکسی را مشکل نرم‌افزاری دانست و گفت: رانندگان تاکسی می‌توانند به پایانه‌ تاکسیرانی مراجعه و دستگاه‌های کارتخوان را تعویض کنند.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری زنجان با بیان اینکه دستگاه‌های کارتخوان تاکسی در مرحله نخست با مشکل باتری مواجه شدند، گفت: با تعویض نرم‌افزار دستگاه‌های کارتخوان، مشکل شارژ نگه داشتن دستگاه‌ها حل می‌شود.

وی با اعلام فراخوان به رانندگان تاکسی گفت: رانندگان تاکسی در اسرع وقت به پایانه تاکسیرانی مراجعه‌ کنند و نسبت به تعویض کارتخوان اقدام کنند.

ناظری با بیان‌ اینکه متاسفانه برخی از رانندگان تاکسی زیاد مایل به استفاده از دستگاه‌ها نیستند،‌ گفت: متاسفانه این رانندگان مشکل باتری را بهانه می‌کنند و پول نقد از مسافران دریافت می‌کنند.

وی در واکنش به اعتراض برخی رانندگان تاکسی مبنی بر اینکه بانک عامل به ازای هر 50 هزار تومان یک هزار تومان کارمزد دریافت می‌کند، تصریح کرد: این کاملا شایعه است و به هیچ وجه این موضوع درست نیست.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری زنجان با بیان اینکه یکی از اهداف کارت شهروندی پرداخت پول‌های خرد است، گفت: شهروندان این کارت‌ها را می‌توانند در دفاتر پیشخوان، باجه‌های پایانه‌ اتوبوسرانی و شعب بانک تجارت شارژ کنند.

وی گفت: شهروندان زنجانی می‌توانند با کارت شهروندی کرایه‌های اتوبوس، تاکسی و هزینه‌های شهربازی و پارکبانان را به راحتی پرداخت کنند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.