رشت- معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان در همایش تجلیل روز پرستار گفت: جامعه پرستاری با توجه به ارزشها ، جامعه محکمی است و هیچ چیزی نمیتواند در این حرفه تزلزل ایجاد کند و پرستاران با دو گام عشق و تسلیم به عنوان اولین گام و آخرین گام همیشه در این مسیر در حرکت است .

عشق و تسلیم دو گام اصلی حرکت حرفه ای پرستاران است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ، معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان در همایش روز پرستار که صبح امروز  در سالن اجتماعات ناجا با حضور جمعی از پرستاران و مسئولین برگزار شد ؛ضمن تبریک به مناسبت ولادت حضرت زینب و روزپرستار گفت : حوادث ناگواری که در کشور ما اتفاق  می افتد  که در همان لحظات اول جامعه پرستاری حضور فعال دارند از جمله زلزله کرمانشاه  که به محض اینکه اتفاق افتاد در همان لحظات اول پرستاران در منطقه کرمانشاه حضور پیدا کردند.

محمد تقی آشوبی افزود:جامعه پرستاری با توجه به ارزشها ، جامعه محکمی است و هیچ چیزی نمیتواند در این حرفه تزلزل ایجاد کند و با دو گام عشق و تسلیم به عنوان اولین گام و آخرین گام همیشه در این مسیر در حرکت است .

وی افزود:هزینه لباس سال گذشته ۹۵ و نیمه اول سال ۹۶ ، و بحث کارانه در ۶ ماه اول سال ۹۶  وخدمات رفاهی تا قبل از سال جدید پرداخت میشود .

مدیر گروه پرستاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در این همایش با تبریک ولادت حضرت زینب کبری و روز پرستار این روز مبارک را به جامعه پرستاری تبریک گفت.

معصومه شیشه گران گفت : ارزش لبخند پرستاران برای بیمارستان انرژی حیات و امید به زندگی خواهد بود .

وی افزود: مشکلات استخدامی آموزشی و اقتصادی از اهم مشکلات پرستاران است که می طلبد مسئولان با نگاه ویژه خود توجه ای وافر به جامعه پرستاری داشته باشد .

شیشه گران افزود: ارائه خدمات ایمن با صد درصد استاندارد ادعای ما نیست بلکه ادعای ما این است که با توجه به مسائل عدیده و شخصی جامعه پرستاری هیچگاه از توجه خود به بیماران نخواهد کاست.

وی افزود: من به عنوان مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی گیلان از صبر و بردباری و درک پرستاران در ارائه خدمات به آحاد جامعه و از تلاشهای مستمر ریاست دانشگاه علوم پزشکی  قدردانی میکنم .

وی در پایان گفت :آنچه که یک سیستم را متعالی میکند این است که پرسنل آن بتواند دردش را به مدیرش بگوید .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.