ایلام- معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام گفت: پرداخت خسارت به زلزله زدگان ایلام در انتظار تصویب اعتبار از سوی دولت است.

پرداخت خسارت به زلزله زدگان ایلام در انتظار اعتبار دولت

فاخر محمدیان روز چهارشنبه در گفتگو با قدس آنلاین با بیان اینکه ۲۶ هزار نفر در سراسر استان مدارک خود مبنی بر خسارت زلزله ۲۱ آبان ماه به واحدهای مسکونی خود را به بنیاد تحویل داده اند، اظهارداشت: بازدید اولیه از این واحدها صورت گرفته اما بعلت عدم اعتبار، بازرسی برای تدیید نهایی بعمل نیامده و تایید خسارت این واحدها منوط به انجام بازرسی است.

وی با اشاره به اینکه ارائه تسهیلات و کمک به زلزله زدگان بعد از مصوبه دولت و همکاری بانک های عامل استان محقق خواهد شد، افزود: انتظار می رود تا دولت با تصویب اعتباری مناسب خسارت دیدگان زلزله آبان ماه در ایلام را یاری کند.

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام همچنین به زلزله اخیر در شهرستان های چرداول و سیران اشاره کرد و بیان داشت: این زلزله در شهرستان چرداول خسارتی جزئی به بار آورده و در چند روستا سازه های نامقاوم را تخریب کرده و شورای بحران شهرستان در این خصوص برای برآورد میزان خسارات تشکیل شده، ضمن اینکه این زلزله در شهرستان سیروان خسارتی ایجاد نکرده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.