رشت- رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان در همایش روز پرستار گفت: یک روز به نام روز پرستار نمیتواند پاسخگو تلاشهای ارزشمند شما پرستاران باشد و امیدواریم با توجه به محدودیت منابعی که وجود دارد بتوانیم پاسخگوی بحق مطالبات شما باشیم .

مطالبات پرستاران را  با  وجود محدودیت منابع  پاسخگو خواهیم بود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، شاهرخ یوسف زاده چابک  رییس دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان ظهر امروز در همایش روز پرستار با اشاره به اینکه زاد روز اسوه  صبر و رشادت و شهامت و شیر زن کربلا با روز پرستار رقم خورده است، گفت: از تلاشهای یکایک پرستاران که باعث غرور و افتخار جامعه پزشکی و سلامت استان هستند  قدردانی میکنیم .

شاهرخ یوسف زاده چابک افزود: یک روز به نام روز پرستار نمیتواند پاسخگو تلاشهای ارزشمند شما پرستاران  باشد و امیدواریم با  توجه به محدودیت منابعی که وجود دارد بتوانیم پاسخگوی بحق  مطالبات پرستاران باشیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت : دانشگاه علوم پزشکی گیلان با توجه به مشکلات عدیده همواره تلاش میکند  که همسطح با دیگر دانشگاههای کشور پاسخگو نیاز جامعه پرستاری کشور باشد .

دکتر شاهرخ یوسف زاده چابک با اشاره به دغدغه پرستاران قراردادی  افزود: متاسفانه ۵ هزار نیروی قراردادی در گیلان داریم و در دانشگاه ظرفیت ۲۵۰۰ پست استخدامی وجود دارد که  امید داریم بتوانیم این پست ها را با توجه به الویت ها دراختیار نیروهای قراردادی قرار دهیم .

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان با اشاره به راه اندازی سامانه نقل و انتقالات پرستاران خاطر نشان کرد: سعی ما بر این است که چیزی جز شرایط سخت برخورد با بیماران چیز دیگری برای آنان فراهم نشود .لذا با وجود بیمارستانهای خصوصی متعدد در سطح رشت شرایط اشتغال نسبت به شهرهای دیگر بهتر می باشد .

یوسف زاده افزود: ارتقا مسیر رشد و استخدام  برای کسانی که طرح خود را تمام میکنند و متقاضی ماندن در سیستم دولتی هستند با وجود تعداد بیمارستان خصوصی در رشت مهیا است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان از عدم هماهنگی و غیراستاندارد بودن میزان کادر درمانی نسبت به پشتبانی خبر داد و یادآور شد : این فشار در حوزه پشتیبانی شدیدا  احساس میشود اما در حوزه درمانی با مشکل مواجه هستیم و حتما باید  با توجه به منابع انسانی تعادلی در کادر درمانی و پشتیبانی ایجاد کرد.

ریاست دانشگاه ضمن قدردانی از تلاشهای حوزه معاونت درمان و تلاش مدیر پرستاری گفت: خانم شیشه گران در بین مسئولین  اجرایی دانشگاه از مسئولین پرتلاش این دانشگاه بوده و این باعث افتخار است که دانشکاه چنین نیروهای فعال و از جان گذشته ای دارد.

گفتنی است در پایان مراسم با اجرای چندین برنامه شاد و موسیقی زنده از ۱۰۶ پرستار نمونه دانشگاه علوم پزشکی گیلان تقدیر شد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.