اصفهان- مدیرکل پدافند غیرعامل استان اصفهان گفت: پدافند غیرعامل یک نیاز و الزام برای صیانت و حفاظت از نظام است تا خدمات به طور مستمر در اختیار مردم قرار گیرد و از تهدیدات احتمالی در امان باشیم.

پدافند غیرعامل برای صیانت و حفاظت از نظام الزامی است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای استان اصفهان، صفدریان در اولین دوره توجیهی دستورالعمل سطح بندی مراکز ثقل دستگاه های اجرایی در شرکت آبفا اصفهان بیان کرد: در حال حاضر سطح تهدیدات در کشور تغییر کرده و به تهدیدات نوین تبدیل شده است بنابراین به منظور غلبه بر تهدیدات هر یک از دستگاهها و نهادها باید کمیته ای از نخبگان تشکیل شود.

وی افزود: شورای امنیت کشور تاکنون اولویت بندی تهدیدات را در نهادها و دستگاههای مختلف ارزیابی نموده است، اما پدافند غیرعامل از منظر دیگر آسیب ها و تهدیدات را بررسی می نمایند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان اصفهان گفت: باید اولویت بندی آسیب ها و تهدیدات نوین در دستگاههایی که خدمات ضروری را ارائه می دهند هرچه سریعتر مورد بررسی قرار گیرد تا حاکمیت با چالش مواجه نشود این درحالیست که حوزه آب استان یکی از مهمترین و ضروری ترین دستگاههایی است که باید با دقت ویژه ای تهدیدات و آسیب های احتمالی آن مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد.

وی ادامه داد: در حال حاضر سطح تهدیدات در کشور تغییر کرده و به تهدیدات نوین تبدیل شده است بنابراین به منظور غلبه بر تهدیدات نوین هر یک از دستگاهها و نهادها باید با تشکیل کمیته ای از نخبگان که آشنا به کلیه کارکردها و فعالیت ها در دستگاهها هستند و نیز صلاحیت لازم برای دسترسی به اطلاعات محرمانه را دارند تشکیل شود و اعضای آن کمیته تهدیدات و آسیب های دستگاه را اولویت و طبقه بندی نمایند.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان اصفهان بیان کرد: شورای امنیت کشور تاکنون اولویت بندی تهدیدات را در نهادها و دستگاههای مختلف ارزیابی نموده است اما پدافند غیرعامل از منظر دیگر آسیب ها و تهدیدات را بررسی می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.