کرج- مدیرکل بهزیستی استان البرز از ایجاد اشتغال برای بیش از ۲۱۰۰ از افراد تحت پوشش در این استان خبرداد و گفت: در سال جاری اقدامات مثبتی جهت اشتغالزایی برای خانوارهای تحت پوشش سازمان انجام شده است.

ایجاد اشتغال در بهزیستی البرز برای ۲۱۰۰ نفر

داریوش بیات نژاد در گفتگو با خبرنگار قدس  با اشاره به کاهش آسیب های اجتماعی در استان البرز اظهار کرد: یکی از رویکردهای اصلی سازمان بهزیستی در استان البرز کاهش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی می باشد.

مدیرکل بهزیستی استان البرز تصریح کرد: در همین راستا  ودر سال جاری با همکاری مسئولین استان روند کاهشی را در برخی آسیب های اجتماعی شاهد هستیم.

بیات نژاد ارائه خدمات مناسب از لحاظ کمی و کیفی را از اولویت های اصلی سازمان بهزیستی در استان البرز برشمرد وگفت: در این راستا تمام ظرفیت های موجود به کار گرفته شده است.

وی با اشاره به آمار معلولین تحت پوشش بهزیستی در استان البرز گفت: بیش از ۲۸ هزار معلول تحت نظارت سازمان بهزیستی در سطح استان وجود دارند.

مدیرکل  بهزیستی استان البرز تصریح کرد: همچنین بیش از ۱۹۰۰ خانوار و بیش از ۷۰۰ کودک بی سرپرست یا بدسرپرست در سطح استان تحت پوشش خدمات این هستند.

بیات نژاد به برخورداری مناسب کارکنان سازمان بهزیستی از به روز ترین آموزش های روز دنیا اشاره کرد و گفت: در تلاش هستیم تا تمام کارکنان در سطح استان همواره به جدیدترین روش های کاری مجهز باشند.

وی در پایان با اشاره به تعامل مناسب سازمان بهزیستی با مدیران شهری گفت: در استان البرز تعامل بسیار خوبی وجود دارد و در حال حاضر طبق برخی تفاهمات با اداره آموزش پرورش و اداره ورزش و جوانان مقرر شده است تا فعالیت هایی به شکل مشترک انجام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.