کرج- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از تصویب طرح زوج و فرد در شورای ترافیک استان خبر داد و گفت: این طرح تا ۴ بهمن ماه ارشادی بوده وپس از آن تا پایان اسفند اعمال قانون برای متخلفان صورت می گیرد.

 طرح تردد زوج و فرد خوروها در کرج عملیاتی شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، خسرو ارتقائی درهشتمین جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان  که پیش از ظهر امروز چهارشنبه برگزار شداظهار کرد: ساعت اجرای طرح همه روزه از ۱۷:۳۰ لغایت ۲۱:۳۰ خواهد بود.

ارتقائی تصریح کرد: اعمال محدودیت زوج و فرد از اول بهمن ماه تا پایان سال جاری در هسته مرکزی شهر کرج و فردیس، بر اساس تصمیم اخذ شده در بیستمین جلسه کمیته فنی شورای ترافیک استان و شورای ترافیک استان خواهد بود.

معاون استاندار افزود: این طرح در راستای کاهش آلودگی هوا و کاهش ترافیک در دو شهر کرج و فردیس اجرایی می شود.

ارتقائی تصریح کرد: ممنوعیت تردد کامیونها در داخل شهر کرج بر اساس تصمیم اخذ شده در بیستمین جلسه کمیته فنی شورای ترافیک استان، از ساعت ۶ صبح تا ۲۱ شب در کل شهرستان کرج به استثنای کامیون های حامل سوخت و مواد فاسد شدنی خواهد بود.

همچنین بررسی موضوع راه دسترسی از آزاد راه شهید همت به مرکز یون درمانی ایران به درخواست سازمان انرژی اتمی، ارائه توضیحات شهرداری کرج در خصوص صدور پروانه ساختمانی مقر پلیس راه استان البرز، بررسی موضوع درخواست کسبه خیابان شهید بهشتی مبنی بر جمع آوری تابلوهای توقف مطلقاً ممنوع و پارک نمودن خودروها در خیابان مذکور، انسداد بلوار جهان نما به واسطه احداث تقاطع غیر همسطح در کیلومتر ۶۰۰+۹ آزاد راه شهید همت از موارد مطرح و بررسی شده در این جلسه بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.