کرج- شهردار کرج گفت: احداث قطار شهری کرج پس از وقفه ای قابل توجه از دهه مبارک فجر توسط همان پیمانکار قبلی آغاز خواهد شد و امیدواریم این پروژه بدون وقفه انجام پذیرد.

آغاز دوباره عملیات اجرایی قطار شهری کرج از دهه فجر

اصغر نصیری در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: در حال حاضراوراق مشارکت این پروژه  در صحن شورا به تصویب رسیده است و مراحل اداری خود را پشت سر می گذارد.

وی به روند بازسازی بافت های فرسوده در کلانشهر کرج اشاره کرد و گفت: جلسات خوبی با حضور مردم، سرمایه گذاران بخش خصوصی و مدیران شهری در این خصوص برگزار شده است.

شهردار کرج به پروژه های اخیر در سطح شهر جهت بازسازی بافت های فرسوده اشاره کرد و گفت: یک پروژه شهری با زیربنای ۳هزار متر به مرحله نهایی رسیده است.

نصیری ادامه داد: حدود ۹۵ درصد از مالکان و ساکنین واقع در این طرح با انجام بازسازی آن قسمت از بافت های فرسوده در شهر کرج موافقت خود را اعلام کرده اند.

وی تصریح کرد: تعداد اندکی از شهروندان نیز با اجرای طرح بازسازی مخالفت اند که با مدیریت و رایزنی های مفید رضایت آن ها نیز جلب خواهد شد.

شهردار کرج با اشاره به زمان بهره برداری ازاین پروژه بافت فرسوده گفت: پروژه ۳ هزارمتری مذکور در اوایل سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

نصیری در پایان با ابراز رضایت از روند ایجاد شده درنوسازی بافت های فرسوده گفت: روند انجام پروژه بافت های فرسوده در شهر کرج به خوبی آغاز شده و نویدبخش اتفاقات خوشایندی در آینده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.