کرمان - معاون هنری سینمایی ارشاد کرمان گفت: جشنواره فجر در استان ها از ۱۲ تا ۱۵ بهمن ماه آغاز می شود و در کرمان این جشنواره از ١٢ بهمن ماه آغاز به کار خواهد کرد.

کرمان به استقبال سی و ششمین جشنواره فیلم فجر می‌رود

به گزارش قدس آنلاین و بنا بر اعلام معاون هنری، سینمایی اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد استان کرمان سی و ششمین جشنواره فیلم فجر از ۱۲ بهمن ماه در استان کرمان برگزار می شود.

جوشایی تصریح کرد: با تفاهم و رایزنی های انجام شده بین ١١ تا ۱۴ فیلم از بسته های سودای سیمرغ یک و دو در جشنواره فجر کرمان اکران می شود.

وی با بیان این که به طور کلی ۲۲ فیلم در سی و ششمین جشنواره فجر به نمایش درمی آید، افزود: از این میان در برخی استانها ۱۱ فیلم و در برخی استانهای دیگر ۱۴ فیلم اکران در جشنواره می شود.

معاون هنری سینمایی ارشاد کرمان گفت: طبق رایزنی با مسئولان برپایی جشنواره، به احتمال قریب به یقین ۱۴ فیلم سهم کرمان می شود و فیلم های اکرانی ترکیبی از دو بسته سودای سیمرغ ۱ و ۲ خواهد بود.

طبق اعلام روابط عمومی ارشاد کرمان در روزهای آینده و پس از نهایی شدن برنامه ها، جزئیات بیشتری شامل تعداد فیلم ها، اسامی و مشخصات فیلم ها، سینما یا سینماهای محل اکران فیلم ها و نحوه فروش بلیت جشنواره در کرمان اعلام خواهد شد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.