سمنان- مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سمنان از رشد ۴۱۳ درصدی ایجاد فرصت‌های شغلی در 10 ماه سال‌ جاری خبر داد و گفت: ۱۱۲ مددجوی زیرپوشش این نهاد صاحب شغل شدند.

 ۱۱۲ مددجوی زیرپوشش کمیته امداد سمنان صاحب شغل شدند

به گزارش قدس آنلاین، حجت عرب بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران با ارائه گزارشی 10 ‌ماهه از ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سمنان اظهار کرد: با اعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و ۶۴۳ میلیون تومان از محل منابع امداد و اعتبارات بانکی، ۱۱۲ طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان این شهرستان اجرا شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد ۴۱۳ درصدی برخوردار است.

وی ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان زیرپوشش کمیته امداد در مناطق شهری و روستایی را راهی برای توانمندی مددجویان و خودکفا شدن آنان بیان کرد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سمنان به رشد ۴۱۳ درصدی ایجاد فرصت‌های شغلی برای مددجویان تحت حمایت این شهرستان در 10 ماه سال‌ جاری اشاره کرد و گفت: در مدت مشابه سال گذشته، ۳۶ طرح اشتغال‌زایی برای مددجویان تحت حمایت این شهرستان اجرا شده است.

عرب اضافه کرد: از مجموع فرصت‌های شغلی ایجادشده در این مدت، ۹۴ طرح خدماتی، 10 طرح دامپروری، 6 طرح صنایع ‌دستی و دو طرح کشاورزی بوده است.

وی یادآور شد: ۵۵ فرصت شغلی ایجادشده برای مددجویان شهرستان سمنان با اعتبار یک میلیارد و ۹۰ میلیون تومان از منابع بانکی و ۵۷ طرح اشتغال با اعتبار ۵۵۳ میلیون تومان از منابع کمیته امداد امام خمینی (ره) تأمین شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان سمنان به پرداخت ۲۱ مورد تسهیلات با هدف پایدارسازی اشتغال به مددجویان زیرپوشش این نهاد اشاره کرد و گفت: این تسهیلات با اعتبار ۳۳۳ میلیون تومان در قالب تثبیت طرح‌های اشتغال به مددجویان تحت حمایت شهرستان سمنان پرداخت شد.

عرب یادآور شد: در همین مدت ۳۰۰ نظارت بر طرح‌های اشتغال ایجادشده در حال فعالیت با حضور کارشناسان فنی واحد اشتغال و خودکفایی این نهاد انجام شده است.

منبع:فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.