وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد از تحقیق و تفحص در امور باشگاهها استقبال می کند.

سلطانی‌فر: از تحقیق و تفحص در امور باشگاه‌ها استقبال می‌کنیم

به گزارش قدس آنلاین، مسعود سلطانی‌فر در پایان نشست مشترک خود با روسای فدراسیون‌های ورزشی که با حضور رییس کمیته ملی المپیک برگزار شد، گفت : به رغم همه نابسامانی‌ها و بهم پاشیدگی مالی و تشکیلاتی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ظرف ۱۵ تا ۲۰ سال گذشته، در طی یکسال توانسته‌ایم در بخش ساماندهی و نظم امور اجرایی، مالی و تشکیلاتی دو باشگاه گام‌های موثر و خوبی برداریم.

وزیر ورزش و جوانان افزود: حرکت ما در این مدت کوتاه بر اساس قوانین و مقررات کشور و حسابرسی دقیق و پرداخت بخش اعظم بدهی‌های انباشته سالیان قبل مدیریت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس توام با شفاف سازی بوده است و برای همین از هرگونه تحقیق و تفحص و حسابرسی در امور باشگاه‌ها و فدراسیون استقبال می‌کنیم.

مسعود سلطانی‌فر گفت: بدهی‌های این دو باشگاه در طی بیست سال گذشته بر مراجع قانونی ذی‌ربط محرز شده بود و متاسفانه در این مدت برنامه‌ای برای پرداخت آن‌ها در نزد مدیران و تصمیم‌گیران استقلال و پرسپولیس وجود نداشته است.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اهمیت موفقیت دو باشگاه در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی گفت: تمام تلاش بنده و تیم مدیریتی استقلال و پرسپولیس فراهم کردن شرایطی است که هر دو باشگاه بتوانند با توجه به انتظارات هواداران و جامعه فوتبال در رویدادهای داخلی و خارجی حضوری موفق و در شان ورزش کشور داشته باشند.
او همچنین بیان کرد: درب وزارت ورزش و جوانان بر روی همه مردم، پیشکسوتان، قهرمانان، مربیان و کارشناسان باز است، ما دست همه کسانی که دغدغه کشور را دارند به گرمی می فشاریم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.