یاسوج- معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در استان طی اردبیهشت ماه سال آینده خبر داد.

برگزاری بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز در اردیبشهت ماه ۹۷

به گزارش قدس آنلاین، محمد کاظم نظری عصر چهارشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان افزود: رویکرد ما توجه بیش از پیش به شورای آموزش و پرورش است و در همین راستا نیز برنامه ریزی ها و اقدامات مناسبی انجام می شود.

نظری ظرفیت خیرین مدرسه ساز را یک فرصت مناسب برای توسعه زیرساخت ها در حوزه آموزش و پرورش دانست و بیان کرد: همچنین بهره گیری از توانایی دستگاه های متولی و نخبگان خارج از سیستم اداری برای توسعه اهداف شورای آموزش و پرورش ضروری است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار با اشاره به برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در استان گفت: توسعه چنین برنامه هایی در شهرستان ها به پیشبرد اهداف و رشد بهتر استان کمک می کند.

در ادامه این نشست رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت: استفاده از ظرفیت های مردمی و تحقق توسعه مشارکتی برای رشد آموزش و پرورش استان مورد تاکید است.

حسن نوروزی افزود: با توجه به برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز، احصای اولویت ها و هدفگذاری صحیح در این راستا ضروری است.

نوروزی با اشاره به اینکه کادر سازی مناسب و همکاری دستگاه ها برای دستیابی به خروجی هرچه بهتر از جشنواره خیرین مدرسه ساز مورد تاکید است، ابراز داشت: نیاز سنجی در حوزه مدرسه سازی لازم است و باید بر اساس برنامه ریزی گام برداشت.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان رشد نرم افزاری و تحقق استفاده از خدمات آموزشی برابر مانند توسعه ظرفیت های کمک آموزشی را گامی موثر برای رسیدن به اهداف شورای آموزش و پرورش استان دانست

همچنین در این نشست رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان گفت: بیشترین نیاز مدارس استان در حوزه تجهیزات است.

محمد نبی گوهرگانی افزود: تجهیزات بکار گرفته شده برای معلمین نیز در برخی مناطق درخور و شایسته نیست و باید نسبت به ارتقای تجهیزات اقدام شود.

گوهرگانی با اشاره به برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز در استان، بر برگزاری هرچه بهتر این جشنواره تاکید کرد و همکاری بخش های مختلف برای تحقق اهداف را ضروری دانست.

منبع: مهر 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.