سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید بعد از حذف از کوپا دل ری گفت: من واقعا بد بازی کردیم و من مسئول این شکست هستم.

زیدان: من مسئول حذف رئال مادرید هستم/ باید برای فرار از این شرایط یک راه حل پیدا کنم

به گزارش قدس آنلاین، رئال مادرید با شکست 1-2 برابر لگانس، از رسیدن به جمع 4 تیم برتر کوپا دل ری باز ماند تا فرصت فتح یک جام دیگر نیز برای این تیم از دست برود.

زیدان بعد از این بازی گفت: یک شب بد برای رئال مادرید رقم خورد. ما خصوصا در نیمه اول هرگز نمایش خوبی ارائه ندادیم و بعد از پیروزی دشواری که در خانه لگانس به دست آورده بودیم، امروز با نگرش مناسبی بازی نکردیم. هرگز قادر به ارائه نمایشی که باید ارائه می دادیم، نبودیم و هرکسی هرچه بخواهد می تواند بگوید؛ اما این یک شب سخت و دشوار برای ما و همه هواداران رئال مادرید بود.

وی افزود: ما باید تبعات این باخت را بر عهده بگیریم و اولین مسئولیت بر گردن من است و من مسئول این شکست هستم. حالا نمی توانیم چیزی را تغییر دهیم و 90 دقیقه فرصت داشیم؛ اما از آن استفاده نکردیم.

سرمربی رئال مادرید ادامه داد: حالا ما باید به فردا فکر کنیم و دوباره برخیزیم و تلاش کنیم، زیرا ابتدای هفته بعد باید در لالیگا بازی کنیم. من احساس مسئولیت می کنم و باخت برابر لگانس به شکل واضحی یک ناکامی بزرگ برای من بود. ما می خواهیم به مسیرمان ادامه دهیم. فردا بازیکنان باید در تمرینات حاضر شده و هفته بعد نیز به میدان برویم. راه دیگری وجود ندارد.

زیدان در پاسخ به این سوال که اگر رئال مادرید برابر پاری سن ژرمن مغلوب شود شغل او در خطر است یا نه، اینگونه پاسخ داد: "همه چیز کاملا مشخص است. من کسی هستم که باید برای شرایط فعلی رئال راه حل پیدا کنم."

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.