فرماندار اردکان گفت: برای برگزاری جشن های ایام الله دهه فجر باید ازظرفیت های مردمی و سازمان ها ی مردم نهاد بهره گرفت و خلاقیت و نوآوری در برگزاری این مراسم باید بیشتر مورد توجه برگزار کنندگان قرار بگیرد.

ظرفیت های مردمی برای برگزاری جشن های ایام الله دهه فجر مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ، هادی مقیمی شامگاه چهارشنبه در نشست ستاد دهه فجر استان یزد اظهارداشت: سازمان های مردم نهاد و سمن ها به عنوان رابطان دولت و مردم بوده ونقش مردم در برگزاری این برنامه ها باید مانند برگزاری برنامه ها ی مذهبی پررنگ باشد.

وی افزود : پلاکارهایی که توسط مردم به راهپیمایی ها و مراسم های این ایام آورده می شود باید ساماندهی شود و پلاکارهایی که برخلاف اصول و منافع ملی می باشد نباید در این مراسم ها وجود داشته باشد واین مهم باید به صورت یک مصوبه تصویب شود.

مقیمی تصریح کرد : در راهپیمایی شهرستان باید از سخنرانان مطرح کشوری دعوت به عمل آورد  تا این افراد بتوانند اهداف و مبانی اساسی انقلاب را برای نسل جوان بازگو کنند.

رسانه ها ی بیگانه به دنبال ترویج نا امیدی در بین مردم هستند

فرمانداربافق هم دراین نشست اظهارداشت: رسانه ها ی بیگانه به دنبال ترویج نا امیدی در بین مردم هستند و باید با برگزاری آئین با شکوه ایام الله دهه فجر دستاوردهای انقلاب اسلامی درعرصه های مختلف برای نسل جدید بازگو شود و ماهیت شوم استکبار و بدخواهان نظام  نیز در ایام برملا گردد.

محمد زاده رحمانی اظهارداشت: باید از ظرفیت سمن ها و سازمان های مردم نهاد بهره گرفت چون مشارکت مردم در برگزاری این برنامه ها تاثیر گذار تراست.

وی تصریج کرد : در راهپیمایی شهرستان بایداز سخنرانان مطرح کشور ی دعوت به عمل آورد به همین منظور باید از افرادی دعوت کرد که سابقه حضور در انقلاب را داشته تا بتوانند اهداف انقلاب را برای  نسل جوان بازگو کنند.

فرماندار بافق با بیان اینکه نسل جدید حوادث دوران انقلاب را درک نرده گفت : در این برهه حساس باید مبانی انقلاب و حوادث و ظلمهایی که برمردم رفته  را برای نسل جوان کشوربازگو گرد.

۱۳۰برنامه فرهنگی توسط سپاه الغدیر استان اجرا می شود 

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان هم نیز در این نشست گفت : در ایام الله دهه فجر بیش از ۱۳۰برنامه در دستور کار سپاه می باشد و یه همین منظور کمیته نیروهای مسلح استان برنامه های این دهه را به برنامه های بعد از دهه و قبل از دهه تقسیم کرده است .

سرهنگ رضا پور شمسی افزود: استقبال نمادین از امام، برگزاری صبحگاه مشترک ،غبارروبی مزار شهدا ، تجدید میثاق با آرمانهای والای امام و برگزاری رژه موتور سورارن ا زجمله این برنامه ها می باشد.

وی تصریح کرد : لزوم روشنگری و تبیین دستاوردها ی انقلاب باید برای نسل جوان بازگو شود و بصیرت افزایی عمومی باید درراس برنامه های این ایام باشد و این مهم باید هدف اصلی برنامه ای این ایام باشد و سپاه الغدیر در این ایام ۱۳۰برنامه درقالب ۸۰۰برنامه به همت بسیجیان استان برگزار خواهد کرد.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.