جوین_ فرماندار شهرستان جوین در محل مسجد بازار درجمع بازاریان اعلام کرد: باید کمک های جمع آوری شده با هماهنگی بین دستگاه ها انجام می شد. اما دستگاههای اجرایی مانند آموزش و پرورش، کمیته امداد امام خمینی، هلال احمر، نهادها و کاخانجات سطح شهرستان جوین و نظام صنفی هرکدام جزیره ای عمل کردند.

دستگاه های اجرایی و خدماتی جوین در کمک به زلزله زدگان جزیره ای عمل کردند

به گزارش خبر نگار قدس آنلاین، فرماندار شهرستان جوین در جمع بازاریان اعلام کرد: حسین جمشیدی تصریح کرد: متاسفانه دستگاههای اجرایی، خدماتی، نهادها و کارخانجات کمک های جمع آوری شده وکانکس های تهیه شده را به طور جداگانه به مناطق زلزله زده ارسال کردند. 

وی تاکید کرد: هر چند حرکات خود جوش مردمی پسندیده است، ولی اگر عملیات به صورت گروهی و دسته جمعی با هماهنگی فرمانداری انجام شود بهتر خواهد بود. 

همچنین رئیس اتحادیه نانواها و نایب رئیس اصناف شهرستان جوین از ارسال ۳ عدد کانکس به مناطق زلزه زده غرب کشور خبر داد.  

حسن علی عباسی خاطر نشان کرد: در پی وقوع زلزله در استان کرمانشاه و با توجه به سردی هوا و احساس مسئولیت مردم  نسبت به هم نوعان خود  تعداد سه عدد کانکس از طریق کمک های مردمی تهیه و به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال شد.  

وی تصریح کرد: این تعداد کانکس ها به همت مردم نوع دوست هم چون اماکن، ادارات، اصناف و ناحیه مقاومت بسیج سپاه جوین تهیه و با یک دستگاه تریلر از شهرستان جوین عازم مناطق زلزله زده غرب کشور شد.  

عباسی افزود: این کانکس ها با هدف کمک رسانی به مردم مناطق زلزله زده  و به منظور اسکان موقت خانواده هایی که خانه و کاشانه خود را از دست داده اند، به این مناطق ارسال شد.

 نایب رئیس اصناف شهرستان جوین با اشاره به اینکه امیدواریم این کمک رسانی ادامه داشته باشد، تصریح کرد: خیرین محترم شهرستان به منظور خرید کانکس های بیشتر کمک های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۶۹۷۴۳۷۹۵۹۵۵۱ یاشماره حساب ۰۳۳۷۹۵۸۵۷۸۰۰۴ بانک صادرات به نام حسن علی عباسی و امین فریمانه واریز نمایند.  

وی یادآورشد: امروز مردم شهرستان جوین هم چون مردم سراسرایران نشان دادند، که  این ملت مصداق بارز انسانیت و جوان مردی هستند، و با هر باور و عقیده و قومیتی دست به دست هم، عشق را به مردم زخم خورده کرمانشاه تقدیم می کنند.  

رییس اتحادیه نانواها اظهار داشت: مردم عزیز کرمانشاه همان قهرمانانی هستند، که دردفاع مقدس به مدت هشت سال زیر گلوله و آتش دشمن ایستادگی کردند، تا ایران و ایرانیان و ما که دور از مرز ها ساکن هستیم،  آرامش داشته باشیم، و امروز که این بلیه الهی به استان کرمانشاه وارد شده است، نوبت ماست، که اندکی از آن آرامش را به این عزیزان باز گردانیم، وخودمان را در کنار زلزله زدگان کرمانشاه احساس کنیم.  

نایب رئیس اصناف شهرستان جوین یاد آور شد: از تمامی برادران و خواهران اعم از صنف نانوا، خیاط، زرگر، تجار، بازاری و غیر بازاری تقاضا دارم از هیچ کمکی به هم نوعان خود دریغ نکنندتا همگی در پیشگاه خداوند روسفید و درمقابل هم وطنان زلزله زده سر افراز باشیم.  

وی اضافه کرد: بلایای طبیعی امتحانی الهی است، که خداوند متعال ما را به نوعی در معرض امتحان از نظر کمک به هم نوعان خودمان قرار داده است.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.