گیلان-مدیر عامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان در جلسه با مدیریت بحران بیان داشت:پیش بینی های هواشناسی بیانگر بارش های احتمالی باران و برف در ارتفاعات و جلگه استان در اوایل هفته آتی دارد. که انتظار می رود کلیه کارکنان برای مواجهه با این بارش ها آمادگی داشته باشند.

 آمادگی کامل برای مواجهه با بارش های احتمالی وجود دارد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی برق منطقه ای گیلان  ، بلبل آبادی ،۴۰ اکیپ تخصصی،  عملیاتی، اجرایی ، تدارکاتی، پشتیبانی، لجستیکی و ... با ۶۰ خودرو سواری و کمک دار به همراه ۲۱۲ نفر از پرسنل فنی و عملیاتی شرکت برق با همیاری شرکتهای پیمانکار و خصوصی  با استقرار در ستاد شرکت و سایر محل های مورد نظر از جمله دیلمان، فومن، آستانه، انزلی و رشت آمادگی کامل برای تداوم ارائه برق مطمئن و پایدار را به مشتریان محترم دارند و اوضاع را کاملا تحت کنترل خواهند داشت. همچنین جهت کنترل بر اوضاع از استانهای دیگر درخواست همکاری کرده ایم که قرار است از روز جمعه در محل های مورد نظر در استان، مستقر و آماده باشند.

وی افزود:با توجه به مطالعات و تحقیقات و تجارب و اقدامات انجام شده و تشابه گزارشات آب و هوایی امسال با سال گذشته ، انتظار می رود که وضعیت شبکه به نسبت پارسال از وضعیت پایداری و اطمینان بیشتر و بالاتری برخوردار باشد.

مهندس بلبل آبادی با تاکید بر مستند سازی کلیه فرایندها در این زمینه بیان داشت:تدارکات و تمهیدات لازم جهت مقابله با بارش یاد شده و آماده باش کامل کلیه پرسنل فنی و متخصص و عملیاتی و همچنین کارکنان ستاد و آماده سازی تجهیزات و ماشین آلات از جمله بیل مکانیکی، اسنوتراک و سایر ماشین آلات و مولدهای برق اضطراری صورت پذیرفته تا چنانچه با بارش های سنگین مواجهه باشیم به خوبی بتوانیم اوضاع را کنترل نماییم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.