فردیس- سرپرست بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان فردیس از اعمال جریمه برای ۱۱۵ واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبر داد و گفت: در یک ماه اخیر ۱۳۰۰ واحد صنفی مورد بازرسی قرار گرفته است که ۱۱۵ مورد از آن ها به مراجع قانونی معرفی شده اند.

معرفی ۱۱۵ واحد صنفی متخلف فردیس به مراجع قانونی

یوسف فتح آبادی در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: گران فروشی، عدم درج قیمت و در برخی از اصناف کم فروشی از عمده ترین تخلفات صنفی در شهرستان فردیس می باشد.

وی با اشاره به نحوه برخورد با خاطیان صنفی گفت: در صورتی که تخلف ها به طور مستقیم با جان مردم سروکار نداشته باشد برای بار اول به تذکرات ارشادی اکتفا می شود.

سرپرست بازرسی ونظارت اتاق اصناف شهرستان فردیس تصریح کرد: در صورت تکرار تخلفات از سوی واحدهای صنفی به اداره تعزیرات ارجاع داده خواهند شد.

فتح آبادی با اشاره به نظارت دقیق بر واحدهای صنفی گفت: برای مثال بیش از ۱۰۰ عطاری در شهر فردیس مورد پایش و نظارت بسیار دقیق قرار گرفت که با بازخورد خوبی مواجه شد.

وی به زمان آغاز فعالیت گشت های ویژه نوروز اشاره کرد و گفت: این گشت های ویژه به منظور نظارت دقیق بر واحدهای صنفی جهت حمایت از حقوق مصرف کنندگان انجام خواهند شد.

سرپرست بازرسی و نظارت اتاق اصناف شهرستان فردیس در پایان تصریح کرد: گشت های ویژه بازار عید نوروز از اواسط بهمن ماه در قالب ۴ تیم بازرسی در دو نوبت صبح و عصر تشکیل شده و فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.