امید ابراهیمی حین گرم کردن بازیکنان تیم استقلال از ناحیه مچ پا دچار ضرب‌دیدگی شد و برای دقایقی در کنار زمین نشست.

مصدومیت بازیکن تاثیرگذار استقلال قبل از بازی!

به گزارش قدس آنلاین،  دیدار تیم‌های استقلال و پارس جنوبی از ساعت 15:30 در ورزشگاه آزادی در حالی برگزار می‌شود که هنگام کردن بازیکنان تیم استقلال امید ابراهیمی دچار آسیب‌دیدگی شد و برای دقایقی در کنار زمین نشست. البته ابراهیمی در حالی که مچ پایش را گرفته بود برای دقایقی با کادر پزشکی استقلال صحبت کرد و سپس راهی رختکن شد.

* روزبه چشمی از فهرست هجده نفره آبی‌پوشان برای مسابقه امروز خط خورد و بازی را از روی سکوها تماشا خواهد کرد. این بازیکن دو روز پیش در تمرین دچار آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ پا شد.

* خسرو حیدری، جابر انصاری، فرشید باقری، آرمین سهرابیان، سیدحسین حسینی، فرشید اسماعیلی و میلاد ذکی‌پور نیمکت‌نشینان تیم استقلال هستند.

* مجتبی لطفی، میثم آقایی، احمد گوهری، امید سینگ، محمد نوری و شهرام گودرزی نیمکت‌نشینان تیم فوتبال پارس جنوبی هستند. نکته جالب توجه نیمکت‌نشینی سه ستاره پارس برای این مسابقه است که مهدی تارتار ترجیح داده که نوری، سینگ و گودرزی از ابتدا وارد زمین نشوند.

* هواداران تیم استقلال پرچم بزرگ این تیم را که به رنگ آبی و مشکی تهیه شده در روبه‌روی جایگاه مستقر کردند تا به هنگام ورود دو تیم این پرچم را به اهتزاز در بیاورند.

* هواداران تیم فوتبال استقلال مهدی قائدی جوان را مورد تشویق قرار دادند.

* هواداران تیم پارس جنوبی با بادکنک‌های زرد رنگ و در حالی که با طبل به ورزشگاه آمدند تیم خود را تشویق می‌کردند. این تعداد از هواداران سر و صدای بسیار زیادی در ورزشگاه ‌آزادی ایجاد کرده‌اند.

* یک گروه فیلمبرداری که برای تهیه یک مستند پیرامون تیم استقلال فعالیت می‌کنند امروز در بین تماشاگران حضور دارد و مشغول تهیه تصاویر موردنظر برای این تیم است.

* هنگامی که محمدرضا احمدی گزارشگر مسابقه دو تیم استقلال و پارس جنوبی در حال حضور در جایگاه گزارشگران بود با تشویق طرفداران استقلال مواجه شد که وی در نهایت برای آنها دست تکان داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.