رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: رئیس‌ جمهور هنگام بازدید از مناطق زلزله‌زده ‌به دلیل کمبود جا از روی ماشین با مردم صحبت کرد.

نوبخت: رئیس‌ جمهور در بازدید از مناطق زلزله‌زده ‌به‌دلیل کمبود جا از روی ماشین با مردم صحبت کرد

به گزارش قدس آنلاین، محمدباقر نوبخت در نشست ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده که در استانداری کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: استان کرمانشاه به خاطر سوابق دفاع مقدس جایگاه ویژه‌ای دارد که بعد از وقوع زلزله به سرعت جلسه‌ای از سوی دولت تشکیل شد که این جلسه مصوبات خوبی برای کمک به کرمانشاه داشت.

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه این مردم حق بیشتری دارند گفت: با وجود تلاش‌های انجام شده اقدامات بسیاری باقی مانده است و نیاز است اعتبارات دیگری برای تکمیل کارها تزریق شود و در اولین فرصت مصوباتی برای تزریق اعتبارات تصویب می‌شود.

نوبخت با اشاره به اینکه غیر از موارد عام، موارد خاص نیز وجود دارد که در سرفصل‌ها دیده نشده است افزود: با استاندار کرمانشاه توافق شد این موارد استثنایی هماهنگ شده و در کوتاهترین زمان برای دولت ارسال شود و در حوزه اختیارات برطرف شود.

نوبخت با بیان اینکه نیت قلبی هیئت دولت این است که با تمام وجود به این مردم کمک شود عنوان کرد: تا آخرین مشکل در این استان به فکر هستیم و بخشی از کار به عهده قوه قضاییه است.

وی تصریح کرد: به رئیس‌جمهور گفته شده که در هنگام بازدید از مناطق زلزله‌زده پیاده نشده در حالی که روحانی به دلیل کمبود جا بر روی ماشین با مردم صحبت کرد و گفت با تمام وجود برای مردم خدمت کنید و به صورت هفتگی پیشرفت کار را گزارش دهید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.