رشت_ بابک رمضانی رئیس سازمان آتش‌نشانی رشت، ضمن اعلام آمادگی این سازمان برای مقابله با بارش برف در رشت گفت: با توجه به چارت تعیین شده برای نیروها، سازمان آتش نشانی از روز شنبه در آماده باش کامل خواهد بود.

آماده باش کامل سازمان آتش نشانی از روز شنبه 

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی آتش نشانی رشت ، بابک رمضانی ضمن اعلام آمادگی این سازمان برای مقابله با بارش برف سنگین در رشت گفت: باتوجه به چارت تعیین شده برای نیروها، سازمان آتش نشانی از روز شنبه در آماده باش کامل خواهد بود.

 بابک رمضانی در ادامه، گفت: ۱۳ خودروی آتش نشانی در روزهای برفی رشت به طور دائم گشت زنی خواهند داشت.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری رشت، افزود: ۱۳ دستگاه خودروی آتش نشانی سنگین به همراه نیرو، بکسل، زنجیر چرخ و تجهیزات اولیه امداد از اوایل زمان بارش برف تا پایان بارش در مسیرهای معین شده در حال گشت زنی خواهند بود.
وی با بیان اینکه به منظور خدمات رسانی مطلوب تر نیروهای گشت زنی در شیفت های ۳ ساعته سازماندهی شده اند تصریح کرد: در این مدت نیروهای سازمان که در شیفت های استراحت هستند به ایستگاه های آتش نشانی فراخوان می شوند.

بابک رمضانی از تهیه نمک و شن برای خودروهای نمکپاش و برف روب از ناههای گذشته خبرداد و در ادامه تصریح کرد: ۲ اکیپ سیار تعمیرات ماشین های آتش نشانی به همراه تجهیزات یدکی خریداری شده در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری رشت، اعلام کرد: ستاد فرماندهی و مرکز کنترل ۱۲۵ آتش‌نشانی برای پاسخگویی شبانه روزی به شهروندان با ۱۰ خط تلفن ۱۲۵ آماده باش است و همه ساعته آمار تماس و تعداد حوادث به روابط عمومی سازمان و خبرنگاران اطلاع رسانی خواهد شد.

بابک رمضانی در پایان گفت: افسران ارشد و نیروهای مستقر و مجهز در ایستگاه های آتش نشانی نیز آماده باش خواهند بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.