کرج- باعملیاتی شدن بهبود نگهداشت شهری در منطقه ۸ کرج این طرح پس از اجرا در مناطق ۱۰ گانه شهری این کلانشهر و با برگزاری مراسم اختتامیه به پایان رسید.

طرح بهبود نگهداشت شهری کرج پایان یافت

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، طرح بهبود نگهداشت شهر با رویکرد کاهش پیام‌های مردمی در سامانه های ۱۳۷ و با هدف نظافت و پاکسازی معابر، فضاهای سبز، انهار، لکه‌گیری آسفالت، ساماندهی پیاده روها، جداول، پایانه‌های مسافربری در حوزه‌های فنی و عمرانی، ترافیکی، شهرسازی، خدمات شهری، هر جمعه در مناطق ۱۰ گانه کرج و با بهره‌گیری از ظرفیت و پتاسیل‌های مناطق و سازمان‌ها اجرا شد.

در قالب طرح بهبود نگهداشت شهر، کارهای کارشناسی شده برای رفع مشکلات محلات یک منطقه انجام و بر اساس نیازهای یک محله امکانات کافی برای حل و فصل این خواسته ها به آن نقطه ارسال می شد.

همچنین مهمترین مبنای عملکرد در اجرای طرح، تماس ها و درخواست هایی بود که از طریق سامانه ۱۳۷ شهرداری کرج به مسئولان انتقال داده می شد.

در آیین اختتامیه این طرح که ظهر امروز جمعه در بوستان خانواده کرج برگزار شد برخی از اعضای شورای شهر، قائم مقام شهردار کرج و جمعی معتمدین و شهروندان از محلات و مناطق مختلف حضور داشتند.

نایب رییس شورای شهر کرج در این مراسم با بیان اینکه باید با همدلی و وفاق، وحدت رویه را در خدمت به شهروندان الگوی عمل قرار دهیم گفت: شورای پنجم در بدترین شرایط اقتصادی، راهبری شهر را با مدیریت نصیری به عهده گرفته است.

منصور وحیدی با قدردانی از عوامل اجرایی این طرح و همکاری شهروندان گفت: برای رفع چالش ها باید صبور بود و طبق برنامه ریزی حرکت کرد.

شایان ذکر است هم اکنون مناطق شهری کرج پس از اجرای کامل این طرح در مناطق ۱۰ گانه به یک سقف استاندارد و مشخص در خدمات شهری رسیده اند و وظیفه حفظ این شرایط و انجام اقدامات آتی به عهده مدیران هر منطقه شهرداری می باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.