شهرکرد-خطیب جمعه شهرکرد تاکید،وظیفه نمایندگان نظارت و قانون گذاری است بشدت از دخالت در عزل و نصب ها پرهیز کنند که نه به سود دولت است نه به سود ملت.

وظیفه نمایندگان مجلس نظارت بر دولت است نه دخالت در کار دولتمردان

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از شهرکرد،حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام در خطبه های امروز نماز جمعه شهرکرد که در مصلی بزرگ امام خمینی  برگزار شد ضمن تجلیل از مقام والای یگانه دخت پیامبر اعظم(ص) زهرای اطهر را الگوی یک انسان کامل بر شمرد و همه را به تکریم و تعظیم ایام فاطمیه (س) سفارش کرد.

حجت الاسلام نکونام گفت: امسال ایام فاطمیه و دهه فجر مقارن با هم است که باید این را به فال نیک گرفت و شان و شئون همه این مجالس باید به دقت مراعات و مدنظر مسئولان و مردم عزیز باشد.

وی در ادامه  خطاب به نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: وظیفه نمایندگان مجلس نظارت و قانونگذاری است که به این عزیزان توصیه می شود دراین امر مهم و خطیر بشدت سخت گیر و دقیق عمل نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام تصریح کرد: وکلاء مردم بشدت از دخالت در امور عزل و نصب ها اجتناب نمایند که نه به نفع خودشان است و نه به سود دولت و ملت اجازه دهند دولتمردان بر اساس وظایف قانونی خود مسئولان و مدیران لایق و دلسوز و متعهد را انتخاب کنند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان مهمترین وظایف دولتمردان و مجلس را گره گشائی از کار مردم  عنوان کرد و گفت: نمایندگان مجلس به دولتمردان در امر پیشرفت و آبادانی کشور و استان یاری و کمک نمایند.

خطیب جمعه شهرکرد در خاتمه افزود: امسال دهه فجر و ایام فاطمیه باید به بهترین شکل و با شکوه هر چه تمامتر برگزار شود که ما هرچه داریم از برکت ایام فاطمیه و انقلاب اسلامی و ایام الله با برکت و فراموش ناشدنی دهه فجر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.