رشت_ عاطفی مدیر شهرداری منطقه دو رشت اعلام کرد: با اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارش برف،‌ ستاد مدیریت بحران تشکیل و هماهنگی لازم جهت استقرار ماشین آلات برف روبی در نقاط مهم منطقه انجام شده است.

آمادگی ماشین آلات منطقه جهت مقابله با بحران احتمالی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از اداره اطلاع رسانی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری رشت، مرتضی عاطفی مدیر شهرداری منطقه دو رشت اعلام کرد: با اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر احتمال بارش برف،‌ ستاد مدیریت بحران تشکیل و هماهنگی لازم جهت استقرار ماشین آلات برف روبی در نقاط مهم منطقه ‌از جمله بیمارستان ها، کلینیک ها، داروخانه ها، بازار مرکزی و پیاده راه و سایر مسیرهای اصلی و خیابان های منشعب به آن انجام شده است.

وی ادامه داد: اعضای ستاد مدیریت بحران منطقه به صورت شیفت بندی و تمام وقت برای رفع هرگونه مشکل در ستاد بحران منطقه حضور خواهند داشت.

عاطفی با اشاره به هماهنگی لازم در خصوص تامین سوخت ماشین آلات برف روب گفت: تامین سوخت به شکل مخزن ثابت و سیار صورت پذیرفته و تانکر سوخت سیار آماده سوخت رسانی به ماشین آلات در محل برف روبی می باشد که این امر موجب جلوگیری از اتلاف وقت در سوختگیری و تسریع در عملیات برف روبی می شود.

وی در ادامه با اشاره به مجهز بودن کلیه ماشین آلات بیان کرد: ماشین آلات آمادگی کامل جهت مقابله با بحران احتمالی را دارند و همچنین اکیپ تعمیرات سیار در مکانهایی از منطقه جانمایی شده و در صورت بروز مشکل در محل مورد نظر حاضر شده و به رفع مشکل خواهند پرداخت .

عاطفی همچنین تصریح کرد: علاوه بر تمهیدات لازم جهت برف روبی مناسب، نمک پاشی نیز برای جلوگیری از یخ زدگی خیابان ها انجام می شود

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.