امام جمعه مشهد مقدس با اشاره به برداشته شدن نرده‌های جایگاه نماز جمعه تبریز، گفت: با توجه به عمل بسیار شایانی که در نماز جمعه تبریز صورت گرفت، بنده یک بار در اوایلی که امام‌جمعه مشهد شده بودم، این تقاضا را کردم اما آقایان از نظر امنیتی تجویز نکردند.

مردم با ان‌شاءالله و ماشاءالله امیدوار نمی‌شوند

قدس آنلاین- امام جمعه مشهد مقدس با اشاره به برداشته شدن نرده‌های جایگاه نماز جمعه تبریز، گفت: با توجه به عمل بسیار شایانی که در نماز جمعه تبریز صورت گرفت، بنده یک بار در اوایلی که امام‌جمعه مشهد شده بودم، این تقاضا را کردم اما آقایان از نظر امنیتی تجویز نکردند.
آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مشهد مقدس در حرم مطهر رضوی از مسئولان امنیتی بویژه استاندار خراسان رضوی خواست، موانع حفاظتی بین مردم و مسئولان در نماز جمعه مشهد برداشته شود و افزود: بنده تقاضا می‌کنم اگر مصلحت می‌دانند، این موانع بین مردم و مسئولان برداشته شود؛ زیرا مبنای نماز جمعه در تساوی حقوق بین نمازگزاران است.

شهر هزار سنگر
نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی همچنین با اشاره به ششم بهمن و دلاورمردی‌های مردم آمل در برابر منافقان کوردل و کمونیست‌های خائن در سال ۶۰، خاطرنشان کرد: مردم از زن و مرد ریختند از سپاه اسلحه گرفتند، آمدند در خیابان‌ها سنگر سازی کردند و آمل به شهر هزار سنگر معروف شد و کار به جایی رسید که غیرت، شجاعت و مردانگی مردم آمل را امام بزرگوار در وصیتنامه خود متذکر شدند و از آنان تشکر کردند.
وی همچنین با بیان اینکه امیدواری مردم به نظام با برقراری و تعامل با بیگانگان انجام نمی شود، تأکید کرد: دشمن می‌خواهد چشم به دروازه غرب بدوزیم و به آنان امیدوار باشیم، نوع تعامل ما به بیگانه، مردم را به نظام امیدوار نمی‌کند و اگر به دشمن و بیگانه امیدوار کرد، بزرگ‌ترین آفت نظام است.

وزیرخارجه دروغگوی فرانسه
آیت‌الله علم‌الهدی با تأکید بر اینکه تنازل از قدرت به معنای حل مشکلات معیشتی نیست، ادامه داد: این‌طور نیست که مشکل معیشت ما حل شود، چون دشمن فهمیده مشکل معیشت ما این است که ما از قدرت‌مان تنازل می‌کنیم، از فناوری و توان و صنعت موشکی‌مان تنزل می‌کنیم، پس باید مشکلات اقتصادی و معیشتی را بر ما بیشتر کند و شما می‌خواهید این وزیرخارجه دروغگوی فرانسه و همدست ناپاک آمریکا را در این مملکت راه بدهید و وارد شود؟ آیا این مردم راضی‌اند؟
امام‌جمعه مشهد مقدس، اشتغال و بهبود وضعیت معیشتی مردم را تنها راه امیدواری آنان به نظام دانست و گفت: ما باید مردم را امیدوار کنیم و تنها راه امیدوار کردن مردم این است که آنان روند اقتصادی جامعه را از نظر نرخ ارز و طلا، وضعیت گرانی و وضعیت معیشتی در سراشیب ببینند که دارد حل می‌شود؛ مردم با حرف، با ان‌شاءالله و ماشاءالله امیدوار نمی‌شوند، مردم باید ببینند مشکلاتشان حل می‌شود و کلید حل مشکلات در اشتغال است.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.