اصفهان-جشنواره نمایشنامه نویسی و تئاتر روح‌الله شامگاه جمعه با معرفی برگزیدگان نمایش نامه نویسی، تئاتر صحنه‌ای، نمایش‌خیابانی و نمایش‌خوانی پایان یافت.

پایان جشنواره‌ فرهنگی روح  الله در نصف جهان

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی جشنواره،  در بخش کارگردانی نمایش خیابانی هیأت داوران جایزه اول کارگردانی را که شامل تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی است به طور مشترک به علی رضا شمس برای نمایش سارا چریکه و نساء سلیمانی برای نمایش خرداد رخ داد، اهدا کرد.
در بخش کارگردانی نمایش صحنه ای جایزه سوم کارگردانی که شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی است، به طور مشترک به نمایش های این ره که می روی به کارگردانی آقای محمد هاشم زاده و نمایش قوی تر آقای کوروش نیک پیام اهدا شد.
همچنین جایزه دوم کارگردانی هم که شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی است به نمایش خوبترین غلط آقای محمد جواد طاهری رسید و هیأت داوران جایزه دوم کارگردانی را که شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی است را به کارگردان نمایش حر دیگر از سید روح الله فهیمی اهدا کرد اما هیأت داوران در بخش کارگردان اول انتخابی نداشت.
در بخش نمایشنامه نویسی صحنه ای، جایزه سوم این بخش که شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی است به نویسنده نمایشنامه آن شب که ستاره افتاد امید طاهری اهداء شد.
جایزه دوم این بخش که شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی است هم به طور مشترک به نویسنده نمایشنامه این ره که می روی آقای مصطفی جعفری خوزانی و حر دیگر به نویسندگی سید روح الله فهیمی اهدا شد.
هیئت داوران در بخش نمایشنامه نویسی صحنه ای اول انتخابی نداشت.
در بخش نمایشنامه‌نویسی قابل تقدیر هم انتخابی اول و دوم نبود و آرزو بهرامی از زنجان سوم، غلامرضا عزیزاللهی از اصفهان چهارم، کریم عظیمی ججین از اردبی پنجم و مهدی اکبری از البرز، به علی قیومی از اصفهان، شهرام سلطانی از اراک، محمد عبد یزدان از اصفهان، مهراب اکبری شهیر از قم، صادق رمضانی از کهکیلویه (یاسوج) و مریم فخریان از مشهد هم قابل تقدیر شدند.
در بخش بازیگری مرد نمایش‌های خیابانی هیأت داوران جایزه سوم خود را که شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی است به صورت مشترک به پویا امامی از نمایش «بذر امید» و سعید الهیاری از نمایش «ذبیح» اهداء کرد، رتبه دوم به مسعود براهیمی از نمایش روز خون رسید.
جایزه اول بازیگری نمایش خیابانی شامل تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی نیز به علیرضا آقایی برای نمایش مرزهای بی نشان اهداء شد.
در بخش بازیگری زن در بخش نمایش‌های خیابانی هیأت داوران، جایزه سوم بازیگری زن را که شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی است بطور مشترک به نجمه مهرانی از نمایش خرداد رخ داد و دلارام ترکی از نمایش روز خون اهداء کرد.
جایزه دوم بازیگری زن هم که شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی است به خانم فاطمه حسینی از نمایش مرزهای بی نشان رسید.
در این بخش هیأت داوران جایزه اول بازیگری زن را که شامل تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی بود را به نرگس صابری برای نمایش سارا چریکه اهدا کرد.
در بخش بازیگری زن تئاترهای صحنه ای هیأت داوران جایزه سوم بازیگری زن را که شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی است را به طور مشترک به فاطمه قاسمی برای نمایش خوبترین غلط و میترا یعقوبی برای نمایش آن شب که ستاره افتاد اهداء کرد.
جایزه رتبه دوم بازیگری زن هم که شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی است به فریده مولایی برای نمایش قوی تر رسید، اما در بخش جایزه اول بازیگری زن هیأت داوران انتخابی نداشت.
در بخش بازیگری مرد نمایش صحنه ای هیأت داوران جایزه سوم بازیگری را که شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی است به حسین کرمی از نمایش آن شب که ستاره افتاد اهداء کرد.
هیأت داوران جایزه دوم بازیگری را که شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی است را به طور مشترک به آقای سید علیرضا بدری از نمایش این ره که می روی و آقای محمد راد مهر از نمایش قوی تر اهداء کرد.
در پایان هیأت داوران جایزه اول را که شامل تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی است را به بازیگر نمایش دیگر مصطفی بیگدلی اهداء کرد.
در طرح و ایده نمایش خیابانی جایزه سوم طرح و ایده را که شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی است مسعود براهیمی برای نمایش روز خون دریافت کرد.
جایزه دوم طرح و ایده را هم که شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی است به نمایش مرزهای بی نشان از یدالله موسوی رسید، همچنین هیأت داوران جایزه اول این بخش را که شامل تندیس جشنواره، لوح تقدیر و جایزه نقدی است را به طرح و ایده نمایش سارا چریکه و به آقای مصطفی جعفری خوزانی اهداء کرد.
در بخش پوستر و برشور نمایش‌های صحنه‌ای هیأت داوران با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی از پوستر و برشور نمایش قوی تر اثر محمد راد مهر تقدیر کرد.
در موسیقی بخش تئاتر صحنه‌ای هیأت داوران با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی به طور مشترک از موسیقی نمایش های قوی تر از آقای محمد نادری و آقای دانیال دفتری از نمایش این ره که می روی تقدیر کرد.
در طراحی صحنه تئاترهای صحنه‌ای هیأت داوران با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی از طراحی صحنه نمایش این ره که می روی از پریسا تیموری تقدیر کرد.
همچنین هیأت داوران با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی از طراحی صحنه نمایش خوبترین غلط به عنوان طراحی برگزیده به آقای محمد جواد طاهری قدردانی کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.