گناباد-رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: وزیر بهداشت با راه اندازی اورژانس هوایی در گناباد به صورت دائم موافقت کرده است.

اورژانس هوایی در گناباد راه اندازی می شود

به گزارش قدس آنلاین جواد باذلی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: روز چهارشنبه در دیداری که با حضور نماینده مردم گناباد و بجستان با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تهران داشتیم مشکلات شهرستان مطرح شد و با توجه به حساسیت های منطقه، وقوع تصادفات زیاد و ساخت پدهوایی در مجموعه بیمارستان علامه بهلول در خواست بالگرد شد که دکتر هاشمی دستور لازم جهت تحویل بالگرد به اورژانس۱۱۵ گناباد به منظور پوشش کامل منطقه تا شعاع ۱۵۰ کیلومتری و استقرار دایم در منطقه گناباد را صادر کرد.

وی افزود: در راستای عدالت اجتماعی در منطقه و استفاده از تمام ظرفیت ها، رشته فوریت های پزشکی گناباد نیز به شهرستان بجستان منتقل خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به بدهی های این دانشگاه و از سویی پرداخت نشدن مطالبات پزشکان ابراز کرد: طی دو ماه گذشته به میزان سه ماه از مطالبات پزشکان و پرسنل که مربوط به سال ۹۵ بوده را پرداخت کردایم و امیدواریم بتوانیم تا پایان سال مقدار دیگری از مطالبات را پرداخت کنیم.

باذلی خاطرنشان کرد: وزیر بهداشت نیز در خصوص بدهی های دانشگاه دستور پرداخت بخشی از آن را توسط سازمان بیمه ای صادر کرد که شاید بتوانیم مقداری از زحمات این عزیران را جبران کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: یکی از نیازهای بیمارستان علامه بهلول گناباد دستگاه ماموگرافی بود که این مهم نیز در دیدار با وزیر حل شد و این دستگاه به گناباد تخصیص یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.